Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκέσου, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Ζέρβα, Στέλλα | el |
dc.contributor.author | Μαγγίνα, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T07:36:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-24T07:36:58Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-24 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4291 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.subject | Βρεφονηπιακοί σταθμοί | el |
dc.subject | Συνεργασία | el |
dc.subject | Γονείς | el |
dc.subject | Παιδαγωγοί | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Ανάπτυξη | el |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.title | Οικογένεια και βρεφονηπιακός σταθμός: Μορφές συνεργασίας για την ανάπτυξη του παιδιού | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών | el |
heal.classification | Οικογένεια και σχολείο | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T10:33:33Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2013 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημασία της σωστής συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και βρεφονηπιακού σταθμού για την ανάπτυξη του παιδιού. Πριν πάει στο περιβάλλον του σχολείου, οι γονείς είναι οι πρώτοι δάσκαλοί του αλλά και κατά τη διάρκεια των σχολικών χρόνων όμως οι γονείς συνεχίζουν να παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση τον παιδιού. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι το παιδί πετυχαίνει στη σχολική πορεία του όταν οι γονείς εκδηλώνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τη σχολική δραστηριότητά του. Η εργασία αναλύει την επίδραση της οικογένειας στην αγωγή του παιδιού, στη συνέχεια προσεγγίζεται ο ρόλος του παιδικού σταθμού στην αγωγή του παιδιού και οι δυσκολίες που εμφανίζονται κατά τη μετάβαση του παιδιού από την οικογένεια στο σχολείο. Τέλος αναλύονται οι μορφές συνεργασίας που αναπτύσσονται μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών ώστε να επιτευχθεί η αφενός η ομαλή μετάβαση και η προσαρμογή στο νέο περιβάλλον, αφετέρου η συνεχής αλληλοβοήθεια από τις δύο πλευρές για τη βέλτιστη ανατροφή και εξέλιξη του παιδιού. Η συνεργασία, η κοινή τακτική και η αλληλόδραση ανάμεσα σε αυτούς τους δύο φορείς διαπαιδαγώγησης (οικογένεια και σχολείο) είναι απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα, πάντα με στόχο την αβίαστη και ομαλή ανάπτυξη του παιδιού. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 90 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License