Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μιχαλοπούλου, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Μπαγιατζίδου, Σμαράγδα | el |
dc.contributor.author | Πλουμά, Ευγενία | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-23T12:08:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-23T12:08:41Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-23 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4283 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Συμπεριφορά | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Κοινωνικό παιχνίδι | el |
dc.title | Κοινωνικοί και μη κοινωνικοί τύποι συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.classification | Παιδιά -- Ψυχολογία | el |
heal.classification | Διαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιά | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:26:43Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2013 | - |
heal.abstract | Το παιχνίδι αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ομαλή εξέλιξη του παιδιού και τη φυσιολογική προσαρμογή του στην ζωή. Για το λόγο αυτό, μια πληθώρα ερευνητών στρέφουν το ενδιαφέρον τους στη διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος. Αρκετοί ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι συμπεριφοράς που εκδηλώνουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, όπως: α) η επιφυλακτική συμπεριφορά, η οποία δείχνει να αντανακλά κοινωνικό φόβο και ανησυχία σε κοινωνικό πλαίσιο (Coplan et al., 1994b)∙ β) η μοναχική – ενεργητική συμπεριφορά, η οποία έχει συσχετιστεί με την απόρριψη των συνομηλίκων και τα προβλήματα εξωτερίκευσης (όπως είναι η επιθετικότητα) και της ανωριμότητας από τα χρόνια της προσχολικής ηλικίας (Rubin, 1982b)∙ γ) η μοναχική – παθητική συμπεριφορά, η οποία φαίνεται να σχετίζεται με την ικανότητα των παιδιών να βρίσκουν λύση σε προβλήματα, καθώς επίσης και την αποδοχή που έχουν από τους συνομηλίκους τους (Rubin, 1982b)∙ και δ) η βίαιη – επιθετική συμπεριφορά, η οποία φαίνεται να συσχετίζεται με την επιθετικότητα, ιδιαίτερα ανάμεσα σε αγόρια που έχουν απορριφθεί από τους συνομηλίκους (Pellegrini, 1994). Σύμφωνα με τα συμπεράσματα αυτά, η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο να διερευνήσει τους κοινωνικούς και μη – κοινωνικούς τύπους συμπεριφοράς των παιδιών προσχολικής ηλικίας σε όλες τις διαστάσεις της. Για την αξιολόγηση των τύπων συμπεριφοράς χρησιμοποιήθηκε το Preschool Play Behavior Scale (PPBS), που συμπληρώθηκε από δύο παιδαγωγούς για 35 παιδιά στις πόλεις της Δράμας και του Πύργου Ηλείας. Ο τύπος της συμπεριφοράς που φαίνεται να χαρακτηρίζει το δείγμα της έρευνάς μας είναι το βίαιο – ακατάστατο παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν πως τα παιδιά του δείγματος επιδεικνύουν, κυρίως, βίαιη και επιθετική συμπεριφορά, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους. | el |
heal.advisorName | Ρέντζου, Κωνσταντίνα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 120 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License