Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔασιοπούλου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2014-09-23T11:30:42Z-
dc.date.available2014-09-23T11:30:42Z-
dc.date.issued2014-09-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4279-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subjectReggio Emiliaen
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΗ συγκριτική προσέγγιση της μεθόδου project και του παιδαγωγικού συστήματος του Reggio Emiliael
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜέθοδος project στη διδασκαλίαel
heal.classificationΠρόγραμμα Reggio Emiliael
heal.dateAvailable2024-01-06T22:26:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΣκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει και να συγκρίνει την μέθοδο Project και το εκπαιδευτικό σύστημα στο Reggio Emilia. Η μέθοδος project είναι ένας τρόπος ομαδικής εργασίας, που διαμορφώνεται και διεξάγετε από όλους όσοι συμμετέχουν σ’ αυτή. Είναι η μελέτη σε βάθος ενός θέματος από ένα ή περισσότερα παιδιά, τα οποία κατακτούν τη γνώση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και δραστηριότητες που έχουν νόημα γι’ αυτά, κατανοώντας καλύτερα γεγονότα και φαινόμενα του περιβάλλοντος τους. Στην συνέχεια περιγράφεται μια, κατά κοινή ομολογία, ιδιαίτερα επιτυχημένη προσέγγιση προσχολικής αγωγής, αυτή των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Reggio Emilia της Ιταλίας. Στην προσέγγιση αυτή δίνεται μεγάλη σημασία, μεταξύ άλλων, στο διάλογο, στη συνεργασία, στην παρατήρηση, στην καταγραφή, στην αξιολόγηση, στην ενασχόληση με την τέχνη, και στην κατάκτησή της γνώσης με βιωματικό τρόπο, ο οποίος θεωρείται υποδειγματικός.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons