Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2014-09-23T08:47:00Z-
dc.date.available2014-09-23T08:47:00Z-
dc.date.issued2014-09-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4270-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚοινωνικοποίηση παιδιούel
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΠαιδική επιθετικότηταel
dc.titleΟ ρόλος του παιδικού σταθμού στην κοινωνικοποίηση του παιδιούel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδικοί σταθμοίel
heal.classificationΚοινωνικοποίησηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:26:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες παρατηρείται έντονα το φαινόμενο νεαρές μητέρες με μικρά παιδιά να εργάζονται πολλές ώρες καθημερινά με αποτέλεσμα να μην μπορούν να φροντίσουν μόνες το παιδί τους. Δημιουργείται έτσι μια ανάγκη για φορείς οικογενειακής φροντίδας εκτός οικογενειακού περιβάλλοντος. Πολύ συχνά οι γονείς αναρωτιούνται αν πρέπει ή όχι να στείλουν τα παιδιά τους στον παιδικό σταθμό. Η εργασία που ακολουθεί θα προσπαθήσει να αποδείξει πως αυτό δεν είναι απλά μια λύση ανάγκης αλλά υπάρχουν αντικειμενικά οφέλη για το παιδί. Παρατίθενται στα περιεχόμενα αναλυτικά η σημασία της προσχολικής αγωγής, η προσαρμογή των παιδιών στους παιδικούς σταθμούς και τα προβλήματα που συνεπάγει αυτό ενίοτε, η σημαντική αρωγή τους στην κοινωνικοποίηση τους και οι τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνεται αυτό, όλες οι παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται καθώς επίσης και όλες τις περιπτώσεις παιδιών με δυσκολίες κοινωνικοποίησης. Με την ανάλυση λοιπόν όλων αυτών των παραμέτρων τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η εργασία είναι πως τα κέντρα προσχολικής αγωγής δεν αποτελούν μια λύση ανάγκης αλλά την καλύτερη δυνατή επιλογή ενός ευσυνείδητου γονέα για το παιδί του καθώς η προσχολική εκπαίδευση αποτελεί τη βάση για τις επόμενες βαθμίδες πάνω στην οποία κτίζονται τα θεμέλια για την ομαλή ανάπτυξη και πορεία του παιδιού.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages124-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons