Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜωραΐτη, Ειρήνη - Μαγδαληνήel
dc.contributor.authorΜαυροπούλου, Χρυσαυγή Δ.el
dc.date.accessioned2014-09-22T10:55:11Z-
dc.date.available2014-09-22T10:55:11Z-
dc.date.issued2014-09-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4239-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕίδη παιχνιδιούel
dc.subjectΨυχοκινητική ανάπτυξηel
dc.subjectΔιαμόρφωση χώρουel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΠαιχνίδι και προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:25:14Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΗ εργασία στοχεύει να δώσει μία σφαιρική πληροφόρηση για το παιχνίδι σαν δραστηριότητα, αλλά και σαν αντικείμενο εστιάζοντας στην ευαίσθητη προσχολική ηλικία και τις επιδράσεις που έχει αυτό στην σωματική και πνευματική του ανάπτυξη. Αρχικά στα τρία πρώτα κεφάλαια γίνεται η ιστορική αναδρομή και εξέλιξη του παιχνιδιού στο πέρασμα των χρόνων, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, όπου ιδιαίτερο ενδιαφέρον εμφανίζει η εναλλαγή των τάσεων στις διάφορες περιόδους, καθώς και οι αλληλεπιδράσεις με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, με ιδιαίτερη αναφορά στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη και βιομηχανοποιημένη μορφή του και τις επιδράσεις που αυτό ασκεί στα παιδιά. Στο σημείο αυτό, ιδιαίτερη αναφορά και επισήμανση μέσω σύγκρισης γίνεται στις αρνητικές επιδράσεις της τηλεόρασης στα παιδιά. Στα επόμενα δύο κεφάλαια (4ο και 5ο) γίνεται η θεωρητική ανασκόπηση με την σύντομη διατύπωση των κλασσικών και σύγχρονων θεωριών, ενώ στο έκτο (6ο) κεφάλαιο περιγράφεται αναλυτικά η συμβολή του παιχνιδιού στην κινητική και ψυχική υγεία του παιδιού. Ακολουθεί εκτενής αναφορά στο έβδομο κεφάλαιο (7ο ) στην ταξινόμηση και κατηγοριοποίηση του παιχνιδιού με βάση τις ισχύουσες θεωρίες, καθώς και τις τάσεις που έχουν επικρατήσει στη σύγχρονη εποχή, με ιδιαίτερη αναφορά στο ηλεκτρονικό παιχνίδι και τις αμφισβητήσεις που έχει κατά καιρούς δεχτεί για την επίδρασή του στα παιδιά. Στο επόμενο κεφάλαιο ,το όγδοο κατά σειρά (8ο), γίνεται περιγραφή τόσον χωροταξική όσον και συμβολική του πεδίου δράσης του παιχνιδιού, καθώς και η αναλυτική περιγραφή της πρώτης οργανωμένης βαθμίδας εκπαίδευσης, του νηπιαγωγείου και της σχέσης του με το παιχνίδι. Στα τελευταία κεφάλαια εννέα, δέκα και έντεκα (9ο, 10ο , 11ο), η σημασία του παιχνιδιού μέσα από την εφαρμογή του στη σύγχρονη παιδαγωγική, τις θεωρίες, τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χαρακτήρα του παιδιού, την υψίστης σημασίας σχέση του με τα παιδιά με αναπηρία και τις συνέπειες από την απουσία του δίνει την εικόνα που στοχεύει η εργασία: της ταύτισης του παιχνιδιού με την ίδια τη ζωή!el
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages108-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons