Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτεργίου, Ελένηel
dc.date.accessioned2014-07-01T10:25:00Z-
dc.date.available2014-07-01T10:25:00Z-
dc.date.issued2014-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/420-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΚοινωνικοσυναισθηματικές διαταραχέςel
dc.subjectΟικογενειακό περιβάλλονel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΓραφήel
dc.subjectΔυσαριθμησίαel
dc.titleΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες: Συναισθηματικές συνιστώσες και οικογενειακό περιβάλλονel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:04:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΗ εργασία αυτή αποτελείται από 7 κεφάλαια. Στην εργασία αυτή παρατίθενται στα κεφάλαια 1 μέχρι 4, ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών που έχουν κατά καιρό ειπωθεί, τα γενικά χαρακτηριστικά των παισδιών με μαθησιακές δυσκολίες, η αξιολόγηση, διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, στην συνέχεια είδη ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία, δυσγραφία-δυσορθογραφία, δυσαριθμησία) με τα χαρακτηριστικά τους διαχωρισμένα σε τομείς όπως η ανάγνωση και η γραφή και στα γενικά σύνοδα χαρακτηριστικά, επίσης η συχνότητα εμφάνισης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών καθώς και οι τύποι των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Επίσης αναφέρεται κεφάλαιο στις τεχνικές παρέμβασής και αποκατάστασης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και το πώς σχετίζεται η ελλιπής φωνολογική ενημερότητα με τις μαθησιακές δυσκολίες. Στα κεφάλαια 5 και 6 περιγράφονται οι κοινωνικοσυναισθηματικές διαταραχές που πιθανώς να παρουσιάσουν τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες, ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίζει το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον στην σχολική επίδοση του παιδιού καθώς επίσης τα συναισθηματικά στάδια αποδοχής του προβλήματος από τους γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Στη συνέχεια περιγράφεται η συσχέτηση των μαθησιακών δυσκολιών με κοινωνικούς και βιολογικούς παράγοντες, βασισμένη σε έρευνα. Το 8 και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζει τη μελέτη περίπτωσης μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.advisorNameΚαλτσούδα, Άνναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages138-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2009028.pdfΠτυχιακή εργασία1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons