Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4194
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αυγουλέα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.author | Κοτσώνη, Ευγενία | el |
dc.contributor.author | Κυριακίδου, Ταμάρα | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-21T18:44:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-21T18:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-21 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4194 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Μάθηση | el |
dc.subject | Τέχνη | el |
dc.subject | Αισθητική αγωγή | el |
dc.subject | Εικαστικά | el |
dc.subject | Ζωγραφική | el |
dc.title | Μέθοδοι προσέγγισης των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τη σύγχρονη τέχνη | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Τέχνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:18:59Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.abstract | Η εργασία αυτή εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να έρθουν σε επαφή με τη σύγχρονη τέχνη, στον παιδικό σταθμό. Από την βρεφική κιόλας ηλικία, το παιδί ανακλύπτει το μουντζούρωμα μέσω του φαγητού, όπου λερώνει και κάνει περιστροφικές κινήσεις με τα χέρια του στα διάφορα αντικείμενα. Η τάση του αυτή είναι για το παιδί, μία δημιουργική διαδικασία, η οποία πρέπει να ενισχυθεί από τον ενήλικα δίνοντας χαρτί και μολύβια στο παιδί, ώστε να εκφραστεί και να εξελιχτεί το μουντζούρωμα με την πάροδο του χρόνου. Στα κέντρα προσχολικής αγωγής (βρεφονηπιακοί-παιδικοί σταθμοί), θα πρέπει να ενισχύεται η έμφυτη τάση του παιδιού για καλλιτεχνική έκφραση. Ο παιδαγωγός θα πρέπει να συμβάλλει στην ανάπτυξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας του, σεβόμενος πάντα τον διαφορετικό ρυθμό ανάπτυξης του κάθε παδιού, χωρίς να επεμβαίνει στις δημιουργίες τους. Η διδακτική της τέχνης μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους όπως με ερεθίσματα στη ζωγραφική, με εικαστικές δραστηριότητες, επισκέψεις σε μουσεία, και μέσα από σύγχρονα παραμύθια. Αυτές οι εμπειρίες είναι καθοριστικές για όλους τους τομείς ανάπτυξης των παιδιών. | el |
heal.advisorName | Γιωτάκη, Ίρις | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 131 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License