Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουτρουλού, Θεοδώραel
dc.contributor.authorΜεϊντανά, Κατερίναel
dc.date.accessioned2014-09-20T14:11:29Z-
dc.date.available2014-09-20T14:11:29Z-
dc.date.issued2014-09-20-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4189-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΚοινωνική ανάπτυξηel
dc.subjectΝοητική ανάπτυξηel
dc.subjectΑνάπτυξη παιδιούel
dc.titleΤο παιχνίδι από το χθές ... στο σήμεραel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:20:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstract«Όποιος εμποδίζει τα παιδιά στο παιχνίδι τα εμποδίζει στο να ζουν» τόνισε ο Κολλέ Όσβαλτ. Από καταβολής κόσμου, οι έννοιες παιδί και παιχνίδι είναι αλληλένδετες. Το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο. Ο λόγος; Πολύ απλά, η φύση. Το παιχνίδι είναι για τα παιδιά ολόκληρη η ζωή τους, είναι η αυθόρμητη έκφραση της σκέψης και του συναισθήματος, είναι χαρά, δημιουργία, ψυχαγωγία, μάθηση, με λίγα λόγια, υπαρξιακή ανάγκη. Τα παιδιά παίζουν εδώ και αιώνες, πριν ακόμα υπάρξει η γραφή. Η ιστορία του παιχνιδιού χάνεται στα βάθη των αιώνων, από την εποχή των αρχαίων Αιγυπτίων και Ελλήνων, μέχρι σήμερα. Το παιχνίδι έχει πολλούς προσδιορισμούς και μερικές φορές το τι θεωρείται παιχνίδι και τι όχι δεν είναι ξεκάθαρο. Οι προσωπικές μας εμπειρίες δεν μπορούν να διαψεύσουν τη σημασία τους την παιδική ανάπτυξη και όχι μόνο. Γυναίκες, άντρες και παιδιά περνούν περισσότερη ώρα παίζοντας από κάθε άλλη καθημερινή τους δραστηριότητα. Έτσι λοιπόν η παρούσα εργασία αναφέρει στο Κεφάλαιο 1ο τους ορισμούς και τις θεωρίες που ειπώθηκαν για το παιχνίδι και εκείνοι που ασχολήθηκαν και μελέτησαν αυτό με την δέουσα προσοχή. Στο Κεφάλαιο 2ο κάνουμε μια ιστορική πορεία του παιχνιδιού από την ομηρική εποχή μέχρι και σήμερα. Στο Κεφάλαιο 3ο αναβιώνουμε παιχνίδια από την αρχαία Ελλάδα, τα οποία άλλα τα γνωρίζαμε είτε ως παραλλαγές είτε ως αυθεντικά. Στο Κεφάλαιο 4ο αναφέρουμε τα λαχνίσματα από όλη την Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια από όλη την Ελλάδα Στο Κεφάλαιο 5ο τα παιχνίδια αντικείμενα και στο τελευταίο Κεφάλαιο 6ο παιχνίδια που παίζονται ανά τον κόσμο. Έτσι ώστε να καταλήξουμε με τα συμπεράσματα- επίλογο μας.el
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages149-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons