Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανούδη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2014-09-19T11:18:28Z-
dc.date.available2014-09-19T11:18:28Z-
dc.date.issued2014-09-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4158-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΒρεφονηπιοκόμοιel
dc.subjectΚαταλληλότητα κτιριακών εγκαταστάσεωνel
dc.subjectΠαιδαγωγικό υλικόel
dc.subjectΕξοπλισμόςel
dc.subjectΑνάγκες των παιδιώνel
dc.subjectΔιαχείριση πόρωνel
dc.subjectΠαιδαγωγοίel
dc.titleΟργάνωση και διαμόρφωση του χώρου της τάξης ενός παιδικού σταθμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:18:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΗ οργάνωση του χώρου εκφράζει την τάξη που επικρατεί στο «χώρο των πραγμάτων» και αντανακλά τις αξίες και τα πρότυπα συμπεριφοράς που θεωρούνται αποδεκτά από το κοινωνικό περιβάλλον. Η αρχιτεκτονική εικόνα ενός χώρου μεταδίδει πληροφορίες για τον προβλεπόμενο τρόπο ζωής σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον, ο οποίος θεωρείται επιθυμητός σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο Ειδικότερα, η διαρρύθμιση ενός κτιρίου, δηλαδή τα χαρακτηριστικά των χώρων του και οι μεταξύ τους σχέσεις, καθώς και το είδος διάταξης των επίπλωσης, δείχνει τους τρόπους με τους οποίους προβλέπονται τόσο οι μετακινήσεις, η επικοινωνία, η εργασία των ανθρώπων που ζουν εκεί, όσο και η ιεραρχία που υπάρχει μεταξύ τους. Έτσι, προτείνει έμμεσα στο άτομο να μάθει και να εφαρμόσει με τις πράξεις του τα πρότυπα συμπεριφοράς που θεωρούνται σωστά για το περιβάλλον αυτό. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διαμόρφωση του σχολικού χώρου. Παράλληλα, η αισθητική ενός χώρου πληροφορεί και διδάσκει τις κυρίαρχες αξίες στο πλαίσιο ενός κοινωνικού περιβάλλοντος. Οι αξίες αυτές σχετικά με το ωραίο, το λειτουργικό, προσλαμβάνονται από τα άτομα μέσα από τους μηχανισμούς της αντίληψης και των νοητικών αναπαραστάσεων και μπορούν να επηρεάσουν τις στάσεις και τις μορφές συμπεριφοράς τους .el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages60-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons