Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠατσώτα, Ευανθίαel
dc.contributor.authorΤζωρτζάκη, Αγγελικήel
dc.contributor.authorΜαργκό, Αλεξίαel
dc.date.accessioned2014-09-18T08:30:05Z-
dc.date.available2014-09-18T08:30:05Z-
dc.date.issued2014-09-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4093-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπίδραση της τηλεόρασηςel
dc.subjectΤηλεόρασηel
dc.subjectΜΜΕel
dc.subjectΤηλεόραση και παιδιάel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΗ επίδραση της τηλεόρασης σε παιδί προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜέσα μαζικής ενημέρωσης και παιδιάel
heal.classificationΤηλεόραση και παιδιά-
heal.dateAvailable2024-01-06T22:16:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΗ τηλεόραση με τη δυναμική παρουσία της προκάλεσε και εξακολουθεί να προκαλεί συζητήσεις και επιστημονικές έρευνες σε όλο τον κόσμο. Διατυπώνονται καθημερινά διάφορες απόψεις, τις πιο πολλές φορές αλληλοσυγκρουόμενες, από ειδικούς και μη ειδικούς για τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις της πάνω στους τηλεθεατές. Η τηλεόραση άλλοτε εκθειάζεται και χαρακτηρίζεται σαν σκεύος σοφίας και μάθησης, μαγικό κουτί, ανώνυμος παιδαγωγός, baby sitter αλλά και άλλοτε κατηγορείται σαν χαζοκούτι, εργοστάσιο αυταπάτης, ναρκωτικό της πρίζας και τα λοιπά. Είναι ένα θέμα όμως που πρέπει να εξετάζεται χωρίς εκδηλώσεις λατρείας ή εχθρότητας αλλά με βάση τα δεδομένα διαφόρων επιστημονικών ερευνών όπως της κοινωνιολογίας, επικοινωνιολογίας, παιδαγωγικής και ψυχολογίας. Η πτυχιακή μας έχοντας ως θέμα την τηλεόραση και την επίδραση της στο παιδί χωρίζεται στα εξής κεφάλαια: 1. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο : Η τηλεόραση γενικά και οι θεωρίες επίδρασής της. Όπου γίνεται αναφορά στην έννοια της τηλεόρασης και διατυπώνονται θεωρίες για την επίδρασή της στην ψυχοσύνθεση του παιδιού σε ένα γενικό πλαίσιο. 2. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο : Ιστορική αναδρομή, τηλεόραση και παιδικά προγράμματα. Στο οποίο αναφέρεται το πότε ξεκίνησαν οι μεταδόσεις της τηλεόρασης, τι είναι τα κινούμενα σχέδια, πότε προβλήθηκαν για πρώτη φορά και ποιες ήταν οι σημαντικότερες Ελληνικές παιδικές εκπομπές . 3. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο : Πώς η τηλεόραση επηρεάζει τα παιδιά. Όπου γίνεται λόγος για το πώς επηρεάζονται τα παιδιά από τις διαφημίσεις και τα δελτία ειδήσεων, για την τάση υιοθέτησης λανθασμένων προτύπων και αξιών, την αλλαγή της σκέψης, της συμπεριφοράς, ακόμα και του τρόπου ζωής που προκαλείται από το λάθος χειρισμό της τηλεόρασης. 4. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο : Η θετική και αρνητική επιρροή της τηλεόρασης, παθήσεις που συσχετίζονται με αυτή, προτάσεις προς γονείς και εκπαιδευτικούς. Στο οποίο, μέσα από την ανάλυση των αρνητικών και των θετικών επιρροών, γίνεται συσχετισμος της τηλεόρασης με την αύξηση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς του παιδιού, με τη διατάραξη του ύπνου, αλλά και με παθήσεις όπως η επιληψία και η σημαντική αύξηση σωματικού βάρους.el
heal.advisorNameΚόκκινου, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons