Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4091
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαντζούκα, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:21:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:21:57Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-18 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4091 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχολικοί νοσηλευτές | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια φροντίδα | el |
dc.subject | Αγωγή υγείας | el |
dc.subject | Νοσηλευτικές παρεμβάσεις | el |
dc.subject | Σχολικό περιβάλλον | el |
dc.title | Κατανοώντας το ρόλο του σχολικού νοσηλευτή στην παροχή πρωτοβάθμιας φροντίδας | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Νοσηλευτική | el |
heal.classification | Σχολεία | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-10T14:37:41Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον θεσμό του σχολικού νοσηλευτή και τις αρμοδιότητες του εν γένει σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και τον όρο και την σημασία ποσοτικά και ποιοτικά της πρώιμης ανίχνευσης διαταραχών των ατόμων της κοινότητας. Ακόμη γίνεται λόγος για την πρόληψη των παιδικών διαταραχών γενικά, την πρόληψή τους από τον γενικό νοσηλευτή (σε πρωτογενές , δευτερογενές και τριτογενές επίπεδο φροντίδας/περίθαλψης), από τους γονείς και εκπαιδευτικούς, πριν και κατά την φοίτηση των μαθητών στο σχολείο και από τον σχολικό νοσηλευτή ειδικά. Επιπλέον, γίνεται επεξήγηση του ρόλου του σχολικού νοσηλευτή , οι νομοθεσίες διορισμού και εργασίας του σχολικού νοσηλευτή καθώς και νοσηλευτικές διεργασίες που ακολουθούνται ανάλογα με την περίσταση. Επιπρόσθετα, έγινε συστηματική αναζήτηση στη διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με τα τελευταία δεδομένα σχετικά με τον σχολικό νοσηλευτή και την εξέλιξη του. Τέλος γίνεται αναφορά στην συνεργασία του σχολικού νοσηλευτή με τον ψυχολόγο, τον εκπαιδευτικό ειδικό και μη, τους γονείς, τον κοινωνικό λειτουργό για την προάσπιση της ψυχικής υγείας του μαθητή με διαταραχές/προβλήματα και της κοινωνικοποίησής του. | el |
heal.advisorName | Παπαγιαννοπούλου, Ευριδίκη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 58 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License