Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓαλάνη, Ηλιάναel
dc.date.accessioned2014-06-30T09:24:39Z-
dc.date.available2014-06-30T09:24:39Z-
dc.date.issued2014-06-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/379-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦωνολογική ανάπτυξηel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΠινακωτή 2el
dc.subjectΠαιδιά σχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΦωνολογικές διαταραχέςel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΓραπτός λόγοςel
dc.titleΦωνολογική ανάπτυξη και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Η χρήση της Πινακωτής 2 ως μέσο ενίσχυσης παιδιών σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες. Μελέτη περίπτωσηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:55:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος αναφέρεται στον ορισμό, τα είδη και τα συμπτώματα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, στην φωνολογική ανάπτυξη και τη διάγνωση και παρέμβαση φωνολογικών διαταραχών, καθώς και στον ρόλο της φωνολογικής ανάπτυξης στην εκδήλωση των μαθησιακών δυσκολιών. Στο ερευνητικό μέρος γίνεται παρουσίαση του υλικού που χρησιμοποιήθηκε σε ένα παιδί καθώς και τα αποτελέσματα από την πρώτη αξιολόγηση, τα αποτελέσματα από την θεραπεία και τα αποτελέσματα από την τελική αξιολόγηση. Στο τέλος αναφέρονται και τα συμπεράσματα που πάρθηκαν από όλη τη μελέτη.el
heal.abstractThe final work is separated in two parts, the theorist and the inquiring part. The theoretical part is reported in the definition, the types and the symptoms of special learning disabilities, in the phonological growth and the diagnosis and intervention of phonological disturbances, as well as in the role of phonological growth in the event of training difficulties. In the inquiring part becomes presentation of material that was used in a child as well as the results from the first evaluation, the results from the treatment and the results from the final evaluation. In the end are reported and the conclusions that were taken by the all study.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages96-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2009003.pdfΠτυχιακή εργασία2.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons