Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚόκκαλη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2022-04-18T08:57:26Z-
dc.date.available2022-04-18T08:57:26Z-
dc.date.issued2022-04-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13355-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣύστημα διαχείρισηςel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.titleΕφαρμογή συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαχείριση επιχειρήσεωνel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T23:17:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΚόκκαλη, Α., 2022. Εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί την κορύφωση των σπουδών μου στο Α.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου που εδρεύει στην Άρτα, τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και αποτελεί εργασία έρευνας. Στην παρούσα εργασία αναλύεται το σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται οι ορισμοί τόσο για το σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών, σε όλες τις μορφές του, όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στη συνέχεια της εργασίας οι δύο αυτές έννοιες αναφέρονται με βάση αυτούς τους ορισμούς .Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική αναδρομή σχετικά με το σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών. Αναφέρεται η αρχική του μορφή και η πρώτη εφαρμογή του και δίνεται η πορεία του στις επιχειρήσεις, με τα οφέλη και τις παραλείψεις, έως σήμερα.Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τα δομικά στοιχεία ενός συστήματος διαχείρισης σχέσεων πελατών. Έτσι, αναλύονται οι άνθρωπου που συμμετέχουν και εμπλέκονται στο σύστημα, ο σχεδιασμός που είναι απαραίτητος για την υλοποίηση του συστήματος, οι διεργασίες που περιλαμβάνει η υλοποίησή του, τα προσωπικά δεδομένα που μπορούν να συλλέγουν οι επιχειρήσεις και πώς θα πρέπει να τα διαχειρίζονται και τέλος, αναφέρονται οι πλατφόρμες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα τέτοιο σύστημα. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύονται οι διάφορες μορφές CRM. Αναφέρονται, δηλαδή, οι λειτουργίες και οι προϋποθέσεις εφαρμογής του στρατηγικού, επιχειρησιακού, αναλυτικού και συνεργατικού CRM. Στο πέμπτο και το έκτο κεφάλαιο αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του CRM αντίστοιχα, ενώ στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρονται οι απαιτήσεις που πρέπει να έχει ένα σύστημα CRM για χρήση από τις ΜΜΕ. Τέλος, στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα παράδειγμα σχεδιασμού και υλοποίησης συστήματος CRM για μια μικρομεσαία επιχείρηση. Είναι ένα γενικό παράδειγμα που χρησιμοποιεί υπολογιστικά φύλλα Google sheets για να παρουσιάσει την δομή τους συστήματος και τις πληροφορίες που θα εμφανίζονται σε ένα σύστημα CRM. Θα ήθελα να τονίσω τον χαρακτήρα της εργασίας αυτής και να επισημάνω τον σκοπό της. Σαφώς η μελέτη μου στηρίχθηκε σε επιστημονικά κείμενα, όμως το κυριότερο μέρος της εργασίας αυτής στηρίχθηκε στην πρακτική εφαρμογή και στην υλοποίηση των θεωριών αυτών στον επαγγελματικό μου χώρο που υπήρχε η δυνατότητα διεκπεραίωσης.el
heal.abstractThis dissertation is the culmination of my studies at the Department of Informatics and Telecommunications of the University of Ioannina located in Arta. This work studies the Customer Relationship Management (CRM) Systems for small and medium enterprises. The first chapter provides the definitions for both the customer relationship management systems, in all its forms, and for small and medium enterprises. The second chapter presents a historical review about the customer relationship management system. Its original form and its first applications are reported and its course in business, with the benefits and omissions, to date is given. The third chapter gives details about the structural elements of a customer relationship management system. Here we analyze the people involved in the system, the design that is necessary for the implementation of the system and the processes involved in its implementation. We present the personal data that companies can collect and how they should manage them, and finally we list the platforms that can be used for such a system. In the fourth chapter, the various forms of CRM are analyzed. That is, the functions and conditions of implementation of the strategic, operational, analytical and collaborative CRM are presented. The fifth and sixth chapters list the advantages and disadvantages of CRM respectively, while the seventh chapter lists the requirements that a CRM system must have for use by SMEs. Finally, the eighth chapter presents an example of designing and implementing a CRM system for a small and medium enterprise. It is a general example that uses Google sheets to present their system structure and the information that will be displayed in a CRM system. I would like to emphasize the nature of this work and point out its purpose. Clearly my study was based on scientific texts, but the main part of this work was based on the practical application and implementation of these theories in my professional field where I had the opportunity to apply them.el
heal.advisorNameΛιαροκάπης, Δημήτρηςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Ελευθέριοςel
heal.committeeMemberNameΜαργαρίτη, Σπυριδούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΟΚΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.pdfΠτυχιακή Εργασία2.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons