Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚεφάλα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-04-15T09:30:20Z-
dc.date.available2022-04-15T09:30:20Z-
dc.date.issued2022-04-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13354-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectE-marketingel
dc.subjectCovid-19en
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectΜarketingen
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.titleΗλεκτρονικό μάρκετινγκ στις τοπικές επιχειρήσεις κατά την περίοδο της πανδημίας.el
dc.titleE-Marketing in local business during the pandemic period.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0745el
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.classificationΠανδημίες -- Οικονομικές επιπτώσειςel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-04-
heal.bibliographicCitationΚεφάλα, Β., 2022. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στις τοπικές επιχειρήσεις κατά την περίοδο της πανδημίας Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΟ βασικός στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η ανάλυση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα στις τοπικές επιχειρήσεις, κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19. Τα ευρήματα και η ανάλυση αυτών σχηματίστηκαν από στοιχεία από το ερευνητικό μέρος της εργασίας το οποίο έγινε βάση έρευνας πέντε εταιρειών Πλαίσιο, ΑΒ Βασιλόπουλος, Public(PMM), Metro-My Market και JUMBO. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Αναλυτικότερα το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά την κρίση της πανδημίας στην χώρα μας και πως επηρεαστήκαν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο διαδίκτυο και το marketing, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθώς και για το e-marketing στην Ελλάδα. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους αναφέρουμε το τι πρέπει να ξέρουν οι επιχειρήσεις για τους e-καταναλωτές καθώς επίσης και κάποιες μορφές ψηφιακού marketing. Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο αντίστοιχα αναλύουμε τα αποτελέσματα της έρευνας και δίνουμε προτάσεις.el
heal.abstractThe primary goal of this assignment is the study and analysis of e-marketing in Greece, and more specifically in local businesses, during the Covid-19 pandemic. The findings and analysis thereof was molded by data from the assignment’s research part, which was based on five companies, Plaisio, AB Vassilopoulos, Public(PMM), Metro-My Market and JUMBO. The present work is divided in four chapters. In more detail, the first chapter refers to the pandemic crisis and the effect it had on Greek businesses. The second part refers to the network and marketing, the benefits and drawbacks, and more specifically about the e-marketing in Greece. On the third and last chapter of the theoretical part, we are referring to what should the businesses know about e-consumers, as well as some digital marketing types. On the fourth and fifth chapters we break down the study’s results, and give solutions accordingly.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages60-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons