Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒερυκόκκου, Κυριακήel
dc.contributor.authorΚουστουλίδου, Χριστίναel
dc.contributor.authorΛιτοβοϊλή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2022-03-11T07:48:23Z-
dc.date.available2022-03-11T07:48:23Z-
dc.date.issued2022-03-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13318-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΜουσική: ένα πολυδιάστατο εργαλείο στα χέρια των παιδαγωγών για την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στον παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜουσική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:35:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒερυκόκκου, Κ., Κουστουλίδου, Χρ. & Λιτοβοϊλή, Ευ., 2022. Μουσική: ένα πολυδιάστατο εργαλείο στα χέρια των παιδαγωγών για την ομαλότερη ένταξη του παιδιού στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον ρόλο της μουσικής ως εργαλείο στα χέρια των παιδαγωγών με σκοπό την ομαλότερη ένταξη των παιδιών στον βρεφονηπιακό σταθμό. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την αξία της προσχολικής ηλικίας, τις μουσικές δραστηριότητες που εκτελούνται στους παιδικούς σταθμούς, την σημασία της μουσικής αγωγής στην ολόπλευρη ανάπτυξη των βρεφών και νηπίων καθώς και το πως η μουσική αποτελεί το μέσο για την αντιμετώπιση του άγχους του αποχωρισμού των παιδιών από τους φροντιστές τους, με στόχο την εύκολη προσαρμογή τους στον παιδικό σταθμό. Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται τα πορίσματα ενός ερευνητικού πλαισίου. Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα με εργαλείο την συνέντευξη όπου εξετάζει το εάν η μουσική και οι δραστηριότητες της συμβάλλουν σε όλες τις πτυχές ανάπτυξης του παιδιού αλλά και πως μπορούν να αποτελέσουν αρωγή για τις παιδαγωγούς ώστε να εξομαλυνθεί το άγχος του αποχωρισμού των παιδιών κατά την δύσκολη περίοδο της προσαρμογής στον βρεφονηπιακό σταθμό. Το δείγμα όπου συμμετείχε στην συνέντευξη αποτελείται από 30 γυναίκες βρεφονηπιοκόμους που εργάζονται σε δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Αυτό που γίνεται αντιληπτό μέσα από την εν λόγω έρευνα είναι ότι η μουσική αγωγή και η παιδεία συντελεί τόσο στην ψυχοσύνθεση και ιδιοσυγκρασία του παιδιού όσο και σε μια πιο κατευναστική προσαρμογή στον παιδικό σταθμό.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages86-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons