Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13317Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ζαχαρή, Ευσταθία | el |
| dc.date.accessioned | 2022-03-11T07:48:11Z | - |
| dc.date.available | 2022-03-11T07:48:11Z | - |
| dc.date.issued | 2022-03-11 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13317 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιχνίδι | el |
| dc.subject | Δραματικό παιχνίδι | el |
| dc.subject | Παιγνιώδης μάθηση | el |
| dc.title | Η επίδραση του δραματικού παιχνιδιού στην ανάπτυξη του παιδιού | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T00:25:13Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2022 | - |
| heal.bibliographicCitation | Ζαχαρή, Ευ., 2022. Η επίδραση του δραματικού παιχνιδιού στην ανάπτυξη του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
| heal.abstract | Η παιγνιώδης μάθηση αποτελεί μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση στοχεύοντας στην ολιστική ανάπτυξη του παιδιού. Η παιγνιώδης μάθηση περιλαμβάνει το ελεύθερο και καθοδηγούμενο παιχνίδι και στηρίζεται στην αποδοχή ότι η γνώση μεταβιβάζεται πιο αποτελεσματικά μέσα από την αλληλεπίδραση του παιδιού με άλλους. Το δραματικό παιχνίδι μέσα από την ανάληψη ρόλων, την προσποίηση, τη μίμηση γεγονότων και καταστάσεων καλεί τα παιδιά να αλληλεπιδράσουν και να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τα εκφραστικά τους μέσα και τις γλωσσικές τους ικανότητες αλλά και κοινωνικές δεξιότητες όπως η συνεργασία η επικοινωνία, η αποδοχή του εαυτού και του άλλου. Τα παιδιά μέσα από το κοινωνικό δραματικό παιχνίδι αναλαμβάνουν ρόλους, σχεδιάζουν σενάρια, προτείνουν λύσεις σε προβλήματα. Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην κοινωνική και συναισθηματική καλλιέργεια των παιδιών με την ενεργή συμμετοχή τους και μέσα από κανόνες προετοιμάζοντας τα για την ένταξη τους στα σχολικά περιβάλλοντα και το κοινωνικό σύνολο διευρύνοντας τους ορίζοντες τους αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση τους | el |
| heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 43 | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ζαχαρή, Ε._EYCL_2022.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License