Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κάσσα, Άννα | el |
dc.date.accessioned | 2022-03-11T07:47:50Z | - |
dc.date.available | 2022-03-11T07:47:50Z | - |
dc.date.issued | 2022-03-11 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13316 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.subject | Συναισθηματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Βρέφη--Ανάπτυξη | el |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.title | Ο ρόλος της προσχολικής αγωγής και της οικογένειας στη προαγωγή της συναισθηματικής ανάπτυξης βρεφών και νηπίων | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T00:07:59Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Κάσσα, Ά., 2022. Ο ρόλος της προσχολικής αγωγής και της οικογένειας στη προαγωγή της συναισθηματικής ανάπτυξης βρεφών και νηπίων. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.abstract | Η συναισθηματική ανάπτυξη είναι ένας από τους βασικούς στόχους της προσχολικής αγωγής καθώς τα πρώτα χρόνια της ζωής των παιδιών είναι πολύ σημαντικά στη διαμόρφωση των πρώτων στοιχείων συναισθηματικής ανάπτυξης, για αυτό και η εφαρμογή κατάλληλων παρεμβατικών προγραμμάτων θεωρείται αναγκαία για την εξασφάλιση της κοινωνικής και συναισθηματικής τους επάρκειας. Αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η προαγωγή της συναισθηματικής ανάπτυξης στη βρεφική και προσχολική ηλικία. Όπως φαίνεται και από τη βιβλιογραφία, η ολόπλευρη ανάπτυξη της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας του παιδιού διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς το παιδί εξελίσσεται τόσο σωματικά και κινητικά, όσο και ψυχικά. Αξίζει να σημειωθεί, πως η συναισθηματική ανάπτυξη συμβάλλει στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους, με αποτέλεσμα τα παιδιά να γεννούν τα δικά τους πρότυπα συναισθημάτων, σκέψης και συμπεριφοράς ανάλογα με το φάσμα των συνθηκών που βιώνουν. Η οικογένεια αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες διαπαιδαγώγησης των παιδιών, καθώς μεριμνούν μέσω των κατάλληλων δραστηριοτήτων τη σωματική και ψυχική τους ανάπτυξη. Στις θετικές επιπτώσεις πρέπει να συμπεριληφθεί ακόμη και ο ρόλος που κατέχει και ο εκπαιδευτικός, ομοίως με το σχεδιασμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων μπορεί να μεταδώσει αξίες και κανόνες. Τα ατομικά χαρακτηριστικά, η προσχολική αγωγή, οι διαπροσωπικές σχέσεις και τα παιδαγωγικά μέσα, επηρεάζουν την συναισθηματική ανάπτυξη με καθοριστικό τρόπο, η οποία με τη σειρά της ενδυναμώνει τα παιδιά να αναπτύξουν τις δεξιότητες που θα χρειαστούν στη ζωή τους. | el |
heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 62 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kassa_EYCL_2022.pdf | Πτυχιακή εργασία | 578.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License