Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧολέβας, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2022-03-10T10:29:25Z-
dc.date.available2022-03-10T10:29:25Z-
dc.date.issued2022-03-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13310-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectActionScript 3.0el
dc.subjectAdobe Animate CCel
dc.subjectMovie clipel
dc.subjectFrameel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση DESKTOP εφαρμογής διαδραστικού βιβλίου για τη βελτίωση της μάθησης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαδραστικός πίνακαςel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T01:04:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΧολέβας, Χ.,2022.el
heal.bibliographicCitationΧολέβας, Χ.,2022. Σχεδιασμός και υλοποίηση DESKTOP εφαρμογής διαδραστικού βιβλίου για τη βελτίωση της μάθησης. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη δημιουργία λογισμικού για έναν διαδραστικό πίνακα. Το λογισμικό αφορά τάξεις Δημοτικού σχολείου και περιέχει τις ασκήσεις των βιβλίων. Με αυτό τον τρόπο και με τη σημαντική συμβολή των εκπαιδευτικών, το μάθημα γίνεται πιο ευχάριστο για τα παιδιά τα οποία παρακολουθούν με περισσότερο ενδιαφέρον την παράδοση του μαθήματος. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στην σημαντικότητα της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο επόμενο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στη γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του λογισμικού. Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει ανάλυση της διαδικασίας και του κώδικα και τέλος θα γίνει λόγος για μελλοντικές εξελίξεις του προγράμματος.el
heal.abstractThe subject of this dissertation is the creation of software for an interactive whiteboard. The software is for elementary school classes and contains the exercises in the books. In this way and with the important contribution of the teachers, the lesson becomes more enjoyable for the children who watch the delivery of the lesson with more interest. The first chapter will refer to the importance of technology in the educational process. The next chapter will refer to the programming language used to implement the software. The third chapter will analyze the process and the code and finally will talk about future developments of the program.el
heal.advisorNameΧαριλόγης, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Ελευθέριοςel
heal.committeeMemberNameΜαργαρίτη, Σπυριδούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages67-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πτυχιακή Εργασία Χολέβας Χρήστος.pdfΠτυχιακές Εργασίες3.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons