Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔιχρή, Μαρίαel
dc.contributor.authorΚαββαθά, Όλγαel
dc.contributor.authorΚαντά, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΚικερίτσα, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2022-03-03T10:59:35Z-
dc.date.available2022-03-03T10:59:35Z-
dc.date.issued2022-03-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13300-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓονείς παιδιών με αναπηρίαel
dc.subjectΔιαχείριση συναισθημάτωνel
dc.subjectΠαιδιά με αναπηρίαel
dc.titleΔιαχείριση θετικών και αρνητικών και αρνητικών συναισθημάτων και ποιότητα ζωής των γονέων παιδιών με αναπηρία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:17:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΔιχρή, Μ., Καββαθά, Ο., Κανατά, Κ., Κικερίτσα, Α., 2021. Διαχείριση θετικών και αρνητικών και αρνητικών συναισθημάτων και ποιότητα ζωής των γονέων παιδιών με αναπηρία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην ΠΠΗel
heal.abstractΤο παρόν θέμα αποτέλεσε πηγή ενδιαφέροντος καθ’ όλη τη διάρκεια της φοιτητικής μας ζωής καθώς πρόκειται για ένα θέμα ιδιαίτερα σημαντικό το οποίο προκαλεί τον καθένα μας να αναρωτηθεί το πως νιώθει και πως βιώνει μια τέτοια κατάσταση το άτομο το οποίο έρχεται σε καθημερινή επαφή με το παιδί, αλλά και πως αντιμετωπίζονται τα παιδιά αυτά. Κάθε οικογένεια περνά τις δικές της δυσκολίες στη διαδρομή της ζωής της. Η ανατροφή ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες ή με αναπηρία είναι μια δύσκολη δοκιμασία την οποία καλείται να αντιμετωπίσει κάθε γονέας που έρχεται αντιμέτωπος με ένα τέτοιο γεγονός. Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται μέσω ερωτηματολογίων τα πως διαχειρίζονται θετικά και αρνητικά συναισθήματα, ποια είναι η ποιότητα ζωής και οι σκέψεις που δημιουργούνται στους γονείς οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με μια τέτοια κατάσταση, μιας οικογένειας με παιδιά ΑΜΕΑ. Στην παρούσα μελέτη πήραν μέρος 36 γονείς παιδιών με αναπηρία και απάντησαν σε 6 ερωτηματολόγια. Συνοψίζοντας, υπήρχαν τόσο αρνητικά συναισθήματα, όσο και θετικά. Τα ερωτηματολόγια έδειξαν πως πολλοί από τους γονείς, ένιωσαν περίεργα και μπερδεμένοι. Έδειξαν πως τους διακατείχαν συναισθήματα άγχους κυρίως, έπειτα στεναχώριας, θλίψης, σοκ και ανησυχίας. Όμως τα θετικά συναισθήματα δεν έπαυαν να υπάρχουν από πολλούς καθώς υπήρχε η αίσθηση της αισιοδοξίας, της δυναμικότητας, της στήριξης, της αγάπης και της ασφάλειας των γονέων προς το παιδί τους.el
heal.advisorNameΜέγαρη, Καλλιόπηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages64-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons