Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξίου, Αλεξίαel
dc.contributor.authorΚουτελίδα, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2022-03-03T10:58:45Z-
dc.date.available2022-03-03T10:58:45Z-
dc.date.issued2022-03-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13298-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΑνάπτυξη παιδιούel
dc.titleΤο παιχνίδι στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική Αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:18:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΑλεξίου, Α., Κουτελίδα, Π., 2022. Το παιχνίδι στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην ΠΠΗel
heal.abstractΣτο κλείσιμο του κύκλου των σπουδών μας στο τμήμα της Αγωγής και φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αναλάβαμε το θέμα της πτυχιακής μας εργασίας να είναι το καταστάλαγμα όσων πολύτιμων γνώσεων αποκτήσαμε και θελήσαμε να γίνει η πρώτη μας ερευνητική προσπάθεια να αποδώσουμε στο χαρτί αυτές τις υπέροχες σκέψεις για τα νέα παιδιά που ξεκινούν δειλά το περπάτημά τους στις δεξιότητες της κίνησης, της αντίληψης, της γλώσσας, της κοινωνικοποίησης μέσα από το πρίσμα του παιχνιδιού αλλά και τις εφαρμογές της παιδαγωγικής προσέγγισης του παιχνιδιού με την χρήση των νέων τεχνολογιών. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται καταγραφή για την ύπαρξη του παιχνιδιού στην αρχαιότητα όπως και την εξέλιξή του στις διάφορες ιστορικές φάσεις της ανθρώπινης εξέλιξης. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει προσέγγιση της θεωρίας του παιχνιδιού όπως διαμορφώθηκαν από κορυφαίους ερευνητές και παιδαγωγούς. Στο επόμενο κεφάλαιο θα γίνει η παρατήρηση για τα παιδαγωγικά συστήματα γνωστών παιδαγωγών όπως και μια ειδική αναφορά στην προσφορά της φυσική αγωγής, της εξάσκησης στο παιχνίδι και την ανάπτυξη του παιδιού. Στο τέταρτο κεφάλαιο τα είδη του παιχνιδιού αποτελούν σημαντική ανάπτυξη της εργασίας μιας κι εδώ θα γίνει η αναγνώριση συγκεντρωμένα με αναλυτική καταγραφή την εξελικτική διαμόρφωση που επιτυγχάνεται με τα διάφορα είδη του παιχνιδιού και πως αυτό αλληλεπιδρά με βάση τα αναπτυξιακά ορόσημα. Στο τελευταίο κεφάλαιο δίνεται βάση στο ρόλο του παιδαγωγού και στη συνεργασία αυτού με τους γονείς με στόχο τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος γεμάτο εμπιστοσύνη και αλληλοκατανόησης του ρόλου του καθενός έτσι ώστε το παιδί να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του και να εξελιχθεί ομαλά.el
heal.abstractAt the end of our studies in the Department of Education and Early Childhood Care of the School of Social Sciences of the University of Ioannina, we undertook the topic of our dissertation to be the accumulation of valuable knowledge and we wanted to make our first scientific attempt to put on paper these wonderful thoughts for young children who timidly start their walk in the skills of movement, perception, language, socialization through the prism of play and applications of. pedagogical approach to play with the use of new technologies. In the same chapter is recorded the existence of the game in antiquity as well as its evolution in the various historical phases of human evolution. In the second chapter, game theories will be approached as formulated by leading researchers and educators. In the next chapter we will make the observation about the pedagogical systems of well-known pedagogues as well as a special reference to the offer of physical education, play in practice and the development of the child. In the fourth chapter the types of the game are an important development of the work since here the identification will be made gathered with a detailed record the evolutionary configuration that is achieved with the different types of the game and how it interacts based on the development milestones. The last chapter focuses on the role of the educator and their cooperation with the parents to create an environment full of trust and mutual understanding of each others’ role so that child can stand on their own two feet and develop smoothly.en
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages77-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πτυχιακή_ALEJIOY_KOYTELIDA_PROS_ 2022.pdf424.66 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons