Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαββάς, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2022-02-25T09:40:53Z-
dc.date.available2022-02-25T09:40:53Z-
dc.date.issued2022-02-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13265-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.titleΜάρκετινγκ και Διαδίκτυοel
dc.titleMarketing and Interneten
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0734el
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒαββάς, Θ., 2021. Μάρκετινγκ και Διαδίκτυο. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΤο θέμα της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η συσχέτιση του Μάρκετινγκ και του Διαδικτύου και αναλύεται ως εξής: Στο 1ο κεφάλαιο το: «Διαδίκτυο» παρουσιάζονται γενικά στοιχεία, η προέλευση του διαδικτύου, οι αρχικές έννοιες του διαδικτύου, η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, οι εφαρμογές και υπηρεσίες στο διαδίκτυο (παγκόσμιος ιστός, επικοινωνία, μεταφορά δεδομένων). Στο 2ο κεφάλαιο: το «Μάρκετινγκ» αναλύονται γενικά στοιχεία και ορισμοί, η εξελισσόμενη «πειθαρχία του μάρκετινγκ», οι ρόλοι μάρκετινγκ, η διαδικασία του μάρκετινγκ (στρατηγική ανάλυση μάρκετινγκ, τα 4 P ανάλυσης μάρκετινγκ), η εφαρμογή του μάρκετινγκ, η αξιολόγηση και έλεγχος μάρκετινγκ και οι παράγοντες του μάρκετινγκ (οι πελάτες, παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές). Στο 3ο κεφάλαιο το: «Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ» καταγράφεται το ψηφιακό μάρκετινγκ: ορισμός και σημασία (online μάρκετινγκ, εμπορικά διαδικτυακά κανάλια, επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ), το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο - SEO, η διαδικτυακή διαφήμιση (διαφημίσεις με κείμενο, εμφάνιση διαφημίσεων, διαφημίσεις banner, εγγενείς διαφημίσεις, σύνδεσμοι συνεργατών, διαφημίσεις εντός εφαρμογής, διαφημίσεις βίντεο, διαφημίσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Στο 4ο κεφάλαιο οι: «Οικονομικές και κοινωνικές πτυχές του μάρκετινγκ» παρατίθενται η συσχέτιση του μάρκετινγκ και της ατομικής ευημερίας, του μάρκετινγκ και της κοινωνικής ευημερίας, παραδείγματα βελτιστοποίησης μάρκετινγκ διαδικτύου (κατάταξη μηχανών αναζήτησης ιστότοπου, η αποτελεσματικότητα του SEO, σημαντικές συμβουλές SEO), διαδικτυακές αγορές (η ευχαρίστηση των online αγορών, λειτουργία διαδικτυακών αγορών, online αγορές - πληρωμή). Στο 5ο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα για την συσχέτιση του Μάρκετινγκ και του Διαδικτύου.el
heal.abstractThe topic of this dissertation is the relationship between Marketing and the Internet and is analyzed as follows: Chapter 1: «Internet» presents general information, the origin of the Internet, the basic concepts of the Internet, the commercialization of technology, applications and services on the Internet (web, communication, data transfer). Chapter 2: «Marketing» analyzes general elements and definitions, the evolving «marketing discipline», marketing roles, marketing process (strategic marketing analysis, the 4 Ps of marketing analysis), the implementation of marketing, the evaluation marketing control and marketing factors (customers, factors affecting consumers). Chapter 3: «E-Marketing» lists digital marketing: definition and importance (online marketing, online marketing channels, digital marketing professionals), internet marketing - SEO, online advertising (banner ads, text ads, display, native ads, affiliate links, in-app ads, video ads, email ads). Chapter 4: «Economic and Social Aspects of Marketing» lists the correlation between marketing and personal well-being, marketing and social well-being, examples of internet marketing optimization (SEO search engine rankings, SEO effectiveness, effectiveness) online shopping (the pleasure of online shopping, online shopping function, online shopping - payment). The 5th and last chapter present the conclusions for the correlation of Marketing and the Internet.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΑναγνωστάκης, Αριστείδηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages76-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons