Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κολιαδήμα, Μαρία-Ευαγγελία | el |
dc.contributor.author | Γεωργιοπούλου-Παπαχριστοπούλου, Σοφία | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T09:39:23Z | - |
dc.date.available | 2022-02-24T09:39:23Z | - |
dc.date.issued | 2022-02-24 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13262 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject | Τ.Π.Ε. | el |
dc.title | Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Προσχολική Αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T12:21:13Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Κολιαδήμα, Μ-Ε., Γεωργιοπούλου-Παπαχριστοπούλου, Σ., 2021. Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η. | el |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική ηλικία και έχει ως στόχο την επισκόπηση της βιβλιογραφίας ενώ αναλύεται το εκπαιδευτικό λογισμικό αλλά και διάφοροι εκπαιδευτικοί τομείς. Η εισαγωγή και η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική ηλικία είναι αδιαμφισβήτητα μια απαραίτητη προϋπόθεση για τη εξέλιξη και την βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης σύμφωνα με την κρίση των περισσότερων εκπαιδευτικών συστημάτων. Η χρήση των τηλεπικοινωνιών σε μικρές ηλικίες υπήρξε ένα σημαντικό αντικείμενο αντιπαραθέσεων με κάποιους να τονίζουν την επικίνδυνη και άλλους να υποστηρίζουν την συνεισφορά τους στον εκπαιδευτικό τομέα. Η μάθηση με τη χρήση των ΤΠΕ τείνει να έχει διασκεδαστικό χαρακτήρα ενώ προσελκύει εύκολα το ενδιαφέρον και βοηθά έντονα το ρόλο του εκπαιδευτικού στην διδακτική διαδικασία. Ωστόσο η βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς την βοήθεια του εκπαιδευτικού λογισμικού. Αυτά βασίζονται σε συγκεκριμένες μαθησιακές μεθόδους και σε διάφορους τύπους με βάση το περιεχόμενο αλλά και των θεωριών της μάθησης, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητευόμενων αλλά και του εκπαιδευτικού. | el |
heal.advisorName | Νάτσης, Αντώνιος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 132 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License