Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραμπατή, Καλλιόπηel
dc.contributor.authorΓραβάνη, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΤσίρκα-Τσαμπά, Λυδίαel
dc.date.accessioned2022-02-24T09:38:25Z-
dc.date.available2022-02-24T09:38:25Z-
dc.date.issued2022-02-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13257-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΔραματοποίησηel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι ως παιδαγωγικό εργαλείο στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T14:01:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΓραβάνη, Κ., Καραμπατή, Κ, Τσίρκα-Τσαμπά, Λ., 2022. Το θεατρικό παιχνίδι ως παιδαγωγικό εργαλείο στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην ΠΠΗel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο την ανάδειξη της σημαντικότητας του θεατρικού παιχνιδιού στην προσχολική ηλικία. Η συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού σε κάθε ηλικία και ειδικότερα στην ηλικία που επικεντρώνεται η εργασία είναι σπουδαία, καθώς αποτελεί μια ευχάριστη διαδικασία μέσα από την οποία τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να μαθαίνουν, να εκτονώνουν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους αρνητικά και μη, να διεγείρουν την φαντασία τους, να αναπτύσσουν τις κινητικές του ικανότητες, να αποκτούν ενσυναίσθηση, να γνωρίζουν καλύτερα τον εαυτό τους και να κοινωνικοποιούνται. Ο ρόλος του εμψυχωτή- παιδαγωγού είναι ο κυριότερος στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση δραστηριοτήτων καθώς θα πρέπει να μεριμνά για τις ξεχωριστές ανάγκες και ικανότητες του κάθε παιδιού με σεβασμό και αγάπη. Γι’ αυτό και μελετήθηκαν επίσης με την απαραίτητη έμφαση οι ξεχωριστές κατηγορίες παιδιών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και ειδικές ανάγκες, όπου ο παιδαγωγός θα πρέπει να λάβει υπόψη του περισσότερους παράγοντες και να πραγματοποιήσει πιο εξειδικευμένα προγράμματα για να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει. Τέλος, στην εργασία μέσα από την ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε προέκυψε πως οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας στο σύνολό τους, συμφώνησαν πως το θεατρικό παιχνίδι συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποιείται και από τους ίδιους στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα δραστηριοτήτων στον βρεφικό-παιδικό σταθμό.el
heal.abstractThe present dissertation was conducted with the aim of highlighting the importance of “theatre/dramaplay” in preschool age. The contribution of “theatre/dramaplay” to any age and especially to the age at which the dissertation is focused on, is significant as it is a pleasant process through which children have the opportunity to learn, relax and express their negative and non-negative emotions, to stimulate their imagination, to develop their motor skills, to acquire empathy, to know themselves better and to socialize. The role of the animator-educator is principal in the planning and implementation of activities as he/she should take care of the special needs and abilities of each child with respect and love. For this reason, the separate categories of children with different cultural backgrounds and special needs were also studied with the necessary emphasis, where the educator should take into account more factors and carry out more specialized programs in order to achieve the goals he/she has set. Finally, in the work, through the quantitative research that was carried out, it emerged that the preschool teachers as a whole, agreed that the “theatre/dramaplay” contributes to the comprehensive development of the child and is largely used by them in the weekly program of activities in the kindergarten.en
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages153-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ_ΚΑΡΑΜΠΑΤΗ_ΓΡΑΒΑΝΗ_ΠΡΟ_ 2022..pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons