Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13255Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Αντωνίου, Χρυσαυγή | el |
| dc.contributor.author | Θωμά, Ελευθερία | el |
| dc.date.accessioned | 2022-02-24T09:38:02Z | - |
| dc.date.available | 2022-02-24T09:38:02Z | - |
| dc.date.issued | 2022-02-24 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13255 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης | el |
| dc.subject | Αξιολόγηση νηπίου | el |
| dc.subject | Αυτοαξιολόγηση | el |
| dc.title | Αξιολόγηση: η σημασία και η εφαρμογή της στα προσχολικά ιδρύματα | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T12:51:46Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2021 | - |
| heal.bibliographicCitation | Αντωνίου, Χ., Θωμά, Ε., 2021. Αξιολόγηση: η σημασία και η εφαρμογή της στα προσχολικά ιδρύματα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην ΠΠΗ | el |
| heal.abstract | Η διαδικασία της αξιολόγησης θεωρείται απαραίτητη για την ολοκλήρωση οποιουδήποτε προγράμματος ή δραστηριότητας που παράγει αποτελέσματα, καθώς βασικός της στόχος είναι να μετρά με εύχρηστο και αντικειμενικό τρόπο την αποτελεσματικότητα των διαφόρων προγραμμάτων ή δραστηριοτήτων και να καταλήγει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα για τη βελτίωσή τους . Στα πλαίσια του προσχολικού ιδρύματος, η διαδικασία της αξιολόγησης βοηθά να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή πραγματοποίηση των στόχων που έθεσε στη διαδικασία του προγραμματισμού και να βελτιώσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσής του, καθώς με τη διαδικασία της αξιολόγησης δίνεται η δυνατότητα να εκτιμήσει την υπάρχουσα κατάστασή της, να διαπιστώσει τις αποκλίσεις που εμφανίστηκαν σε σχέση με όσα προγραμματίστηκαν, να φροντίσει για τη διόρθωση των αποκλίσεων και να λάβει μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν στο μέλλον παρόμοιες αποκλίσεις Η προσχολική αγωγή δημιουργεί τις απαραίτητες βάσεις για την ανάπτυξη των παιδιών ως ανεξάρτητες και ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Για τη συνεχή βελτίωση του έργου που προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί στα παιδιά, κρίνεται αναγκαία η δημιουργία και τήρηση συστημάτων αξιολόγησης Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αξιολογηθεί η σχολική ετοιμότητα των παιδιών προσχολικής ηλικίας, καθώς και να προσδιορίσει τους παράγοντες, που την επηρεάζουν σημαντικά. Με αυτόν τον τρόπο θα φανεί κατά πόσο προετοιμάζει ο παιδικός σταθμός/νηπιαγωγείο ένα παιδί για το σχολείο και κατά πόσο οι διάφοροι κοινωνικοί παράγοντες συμβάλουν στην ανάπτυξη των διαφόρων ικανοτήτων, οι οποίοι απαιτούνται από ένα παιδί προσχολικής ηλικίας για την εισαγωγή του στη δημοτική εκπαίδευση. | el |
| heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 40 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License