Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσούλη, Μαρίαel
dc.contributor.authorΚαρακώστα, Ανδρονίκη-Ευγενίαel
dc.date.accessioned2022-02-24T09:37:46Z-
dc.date.available2022-02-24T09:37:46Z-
dc.date.issued2022-02-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13254-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΣυνεργασία γονέων -παιδαγωγώνel
dc.titleΣυνεργασία οικογένειας και βρεφονηπιακού/παιδικού σταθμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:36:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΚατσούλη, Μ., Καρακώστα, Α.-Ε., 2021. Συνεργασία οικογένειας και βρεφονηπιακού/παιδικού σταθμού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη των μορφών επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των γονέων και των παιδαγωγών, καθώς και των επιδράσεων που έχουν στην ανάπτυξη του παιδιού στο οικογενειακό και προσχολικό περιβάλλον. Έτσι λοιπόν, θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ώστε να μπορέσουν να συνεργαστούν η οικογένεια και ο παιδικός ή βρεφονηπιακός σταθμός ώστε να επιτευχθεί η ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Η οικογένεια αποτελεί το πρώτο περιβάλλον με το οποίο έρχεται σε επαφή ένα παιδί, ενώ ο παιδικός σταθμός έχει δευτερεύοντα ρόλο, καθώς έρχεται στην πορεία της ζωής του. Στο περιβάλλον ενός παιδιού υπάρχουν συνεχώς διάφορες αλλαγές, όπως παραδείγματος χάρη κοινωνικές. Σε συνδυασμό λοιπόν με τα ποικίλα ερεθίσματα που λαμβάνει ένα παιδί, διαμορφώνει την προσωπικότητά του και αναπτύσσεται. Ο παιδικός ή βρεφονηπιακός σταθμός και η οικογένεια είναι δύο θεσμοί που επηρεάζουν το άτομο καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής του. Η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ τους κρίνεται αναγκαία, καθώς αποτελούν σταθμό ζωής για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του παιδιού. Η προσχολική αγωγή έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη του παιδιού, τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του, των γνώσεων και των δεξιοτήτων του. Με τη συμβολή όμως της οικογένειας στο προσχολικό πρόγραμμα επωφελούνται τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς, ενώ το έργο των παιδαγωγών γίνεται πιο δημιουργικό και πιο αποδοτικό. Τέλος, εξίσου απαραίτητοι με τους γονείς θεωρούνται και οι παιδαγωγοί, οι οποίοι στην ουσία αποτελούν τους πρώτους εκπαιδευτικούς στη ζωή των παιδιών. Ωστόσο, η γονεϊκή εμπλοκή είναι αυτή, η οποία θα θέσει τις βάσεις για μια ομαλή και σωστή συνεργασία.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages42-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KATSOULI_KARAKOSTA_PROS_2021.pdf976.23 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons