Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤερζή, Αναστασία-Φωτεινήel
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Εφραιμίαel
dc.date.accessioned2022-02-14T10:51:20Z-
dc.date.available2022-02-14T10:51:20Z-
dc.date.issued2022-02-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13238-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝευροαναπτυξιακή διαταραχήel
dc.subjectΜαθησιακές διαταραχέςel
dc.subjectΓνωστικές διεργασίεςel
dc.titleΔιαταραχές των γνωστικών διεργασιών και διαταραχές μάθησης στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T11:57:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΤερζή, Α.-Φ., Χριστοδούλου, Ε., 2021. Διαταραχές των γνωστικών διεργασιών και διαταραχές μάθησης στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τις διαταραχές στις γνωστικές διεργασίες και τις διαταραχές μάθησης στην διαγνωστική κατηγορία των Νευροαναπτυξιακών Διαταραχών. Στο πρώτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια λεπτομερής βιβλιογραφική αναφορά των διαταραχών που συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία, σύμφωνα με το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών DSM-5, της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας. Στη συνέχεια, αναλύονται οι διαφορές που εντοπίζονται ανάμεσα στα διαγνωστικά εγχειρίδια της τέταρτης και πέμπτης έκδοσης, DSM-IV και DSM-5. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εξετάζεται η κάθε Νευροαναπτυξιακή διαταραχή σύμφωνα με τα ελλείμματα που παρατηρούνται στις γνωστικές διεργασίες και τις διαταραχές μάθησης. Ο όρος μάθηση αναφέρεται στη διαδικασία βελτίωσης ή απόκτησης νέων συμπεριφορών, δεξιοτήτων, αλλά και πληροφοριών ή εμπειριών. Οι πληροφορίες και οι εμπειρίες αυτές είναι υψηλής σημασίας, καθώς καθιστούν το άτομο ικανό να βρει τη λύση σε διάφορα καθημερινά προβλήματα. Ο όρος των γνωστικών διεργασιών αφορά τις ανώτερες νοητικές διεργασίες, οι οποίες βοηθούν τον άνθρωπο να αντιληφθεί, να κατανοήσει, να συσχετίσει, να ερμηνεύσει και να αντιδράσει με τον τρόπο του στις εκάστοτε συνθήκες.el
heal.abstractThe present thesis refers to the disorders of cognitive and learning disorders in the diagnostic category of Neurodevelopmental Disorders. In the first chapter, it is presented a detailed bibliographic report of the disorders, which are included in this category, according to the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders DSM-5, of the American Psychiatric Association. In addition, the differences identified between the fourth and fifth edition diagnostic manuals, DSM-IV and DSM-5, are analyzed. In the second chapter, each Neurodevelopmental disorder is examined according to the deficits observed in cognitive processes and learning disorders. The term «learning» refers to the process of improving or acquiring new behaviors, skills, but also information or experiences. The information and the experiences are very important, as they enable the person to find the solution to various everyday problems. The term cognitive processes refer to the higher mental processes, which help each one to perceive, understand, relate, interpret and react in his own way to the present circumstances.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages179-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons