Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖηκάκη, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΚολτσίδα Κοτινοπούλου, Ραχήλel
dc.date.accessioned2022-02-08T08:00:35Z-
dc.date.available2022-02-08T08:00:35Z-
dc.date.issued2022-02-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13226-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΦωνολογική διαταραχήel
dc.titleΗ επίδραση της φωνολογικής ενημερότητας στην ανάγνωση παιδιών με φωνολογική διαταραχή. Υλικό λογoθεραπευτικής παρέμβασηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T11:10:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΖηκάκη, Β., Κολτσίδα Κοτινοπούλου, Ρ., 2021. Η επίδραση της φωνολογικής ενημερότητας στην ανάγνωση παιδιών με φωνολογική διαταραχή. Υλικό λογoθεραπευτικής παρέμβασης. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης της φωνολογικής ενημερότητας και της ανάγνωσης σε παιδιά, που παρουσιάζουν φωνολογική διαταραχή και η παράθεση σχετικού υλικού παρέμβασης στον τομέα της φωνολογίας για τον παιδικό πληθυσμό. Η φωνολογική ενημερότητα είναι αναγκαία μεταγλωσσική δεξιότητα για την ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας και λειτουργεί ως προγνωστικός δείκτης για την εμφάνιση αναγνωστικών δυσκολιών σε παιδιά. Ο παιδικός πληθυσμός με φωνολογικές διαταραχές, σε περίπτωση μη ύπαρξης οργανικής βλάβης, παρουσιάζει σοβαρά ελλείμματα στο τομέα της φωνολογικής ενημερότητας και κατά συνέπεια δυσκολίες στην ανάγνωση που αποτυπώνονται ως σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς ο γραπτός λόγος κυριαρχεί σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα του σχολείου. Η πρώιμη παρέμβαση στον τομέα της φωνολογικής ενημερότητας είναι αναγκαία καθώς η επιστημονική έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η φωνολογική ενημερότητα δύναται να διδαχθεί σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Στο πλαίσιο αυτό, παραθέτουμε σχετικό υλικό παρέμβασης το οποίο μπορεί να χορηγηθεί σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.el
heal.abstractThe purpose of this study is to investigate the relationship between phonological awareness and reading in children with phonological disorders and to provide relevant intervention material in the field of phonology for the child population. Phonological awareness is a necessary metalanguage skill for the development of reading ability and acts as a prognostic indicator and the appearance of reading difficulties in children. The child population with phonological disorders, in case of no organic damage, presents serious deficits in the field of phonological awareness and consequently difficulties in reading as well as serious learning difficulties, since the written word dominates in all the cognitive subjects of the school. Early intervention in the field of phonological awareness is necessary as scientific research concludes that phonological awareness can be taught to children with learning disabilities. In this context, we present relevant intervention material that can be administered to preschool and primary school children.en
heal.advisorNameΝησιώτη, Μελπομένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages93-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ptuxiaki_zikaki_koltsida_ΛΟΓΟ_2021.pdf995.08 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons