Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαλκιά, Ρωξάνηel
dc.contributor.authorΦακή, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2022-02-08T08:00:10Z-
dc.date.available2022-02-08T08:00:10Z-
dc.date.issued2022-02-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13225-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕιδική μαθησιακή διαταραχήel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΨυχοσυναισθηματική κατάστασηel
dc.titleΟ κοινωνικός αντίκτυπος στην ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ενηλίκων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T12:14:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΧαλκιά, Ρ., Φακή, Β., 2022. Ο κοινωνικός αντίκτυπος στην ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ενηλίκων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει γενικότερα τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και πιο συγκεκριμένα τις δυσκολίες αυτές στους ενήλικες καθώς και τον κοινωνικό αντίκτυπο στην ψυχοσυναισθηματική τους κατάσταση. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στους ορισμούς των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών από ειδικούς και από ομάδες ατόμων διαφόρων επιτροπών που εργάστηκαν πάνω σε αυτές. Έπειτα, αναλύονται τα χαρακτηριστικά των ατόμων με αυτές τις δυσκολίες καθώς και οι διάφοροι τύποι των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών : δυσλεξία , δυσγραφία , δυσορθογραφία , δυσαναγνωσία , δυσαριθμησία. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο συνηθέστερος τύπος που συναντιέται στην καθημερινή ζωή : η δυσλεξία. Πιο συγκεκριμένα σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός , η αιτιολογία , τα συμπτώματα όπως επίσης και η αντιμετώπιση των συμπτωμάτων. Τέλος αναφέρεται και για την δυσλεξία στους ενήλικες που είναι και το θέμα της παρούσας εργασίας. Στο τρίτο κεφάλαιο καταγράφεται μέσα από μελέτες και έρευνες η ψυχοσυναισθηματική κατάσταση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες τόσο στα παιδιά , όσο και στους ενήλικες και λίγα λόγια για τα διάφορα συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο κάθε άνθρωπος , στη καθημερινότητα του και στη ζωή του γενικότερα. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο διακυβεύεται ο κοινωνικός αντίκτυπος (δηλ. η επίδραση στον κάθε άνθρωπο ή κοινότητα, που συμβαίνει ως αποτέλεσμα μιας ενέργειας) των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και πως αυτά τα άτομα το λαμβάνουν από την οικογένεια , την εργασία τους και το κοινωνικό σύνολο.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΦΑΚΗ Β_ΧΑΛΚΙΑ Ρ_ΠΤΥΧΙΑΚΗ_ΛΟΓΟ_2022.pdf706.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons