Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13221
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τιμιοσίδου, Ελισάβετ | el |
dc.contributor.author | Παπασπύρου, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Cici, Angjeliqi | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-08T07:59:13Z | - |
dc.date.available | 2022-02-08T07:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2022-02-08 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13221 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πραγματολογία | el |
dc.subject | Αυτισμός και λογοθεραπεία | el |
dc.subject | Πραγματολογική διαταραχή | el |
dc.title | Στοιχεία πραγματολογίας: Σύγκριση εφήβων με ΠΕΔ και ΔΑΦ. Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στην αξιολόγηση και την παρέμβαση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Λογοθεραπεία | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T11:43:54Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Τιμιοσίδου Ε., Παπασπύρου Β., Cici, Α.,2021. Στοιχεία πραγματολογίας: Σύγκριση εφήβων με ΠΕΔ και ΔΑΦ.Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στην αξιολόγηση και την παρέμβαση. Πτυχιακή. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει βιβλιογραφικό χαρακτήρα και επικεντρώνεται στην ερμηνεία της φύσης του φάσματος του αυτισμού καθώς και της πραγματολογικής διαταραχής. Επίσης, γίνεται σύγκριση εφήβων με ΠΕΔ και ΔΑΦ καθώς και αναφέρεται ο ρόλος του λογοθεραπευτή όσον αφορά στην αξιολόγηση και παρέμβαση των περιστατικών. Ο αυτισμός χαρακτηρίζεται από δυσκολίες στην κοινωνική συμπεριφορά, δυσκολίες στην επικοινωνία και στερεοτυπικές, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, δραστηριότητες και ενδιαφέροντα. Από την άλλη πλευρά, η πραγματολογική διαταραχή φέρει επίμονες δυσκολίες στην κοινωνική χρήση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας, οι οποίες δρουν κατασταλτικά στην κοινωνική συμμετοχή και επικοινωνία. Γίνεται λόγος για τη σχέση μεταξύ αυτών των δύο διαταραχών και παρουσιάζονται διάφοροι μέθοδοι προσέγγισης, που συμβάλλουν στην αποκατάσταση των πραγματολογικών διαταραχών στον αυτισμό. Οι διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν ίσως τις πιο αινιγματικές μορφές αναπτυξιακών διαταραχών, αυτό συμβαίνει λόγω της μεγάλης ποικιλίας κλινικής έκφρασης που τις χαρακτηρίζουν, αλλά και λόγω των αιτιών που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αποσαφηνιστούν στο έπακρο. Χαρακτηρίζεται από ελλείμματα κοινωνικής επικοινωνίας και περιορισμένες ή επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές. | el |
heal.advisorName | Νησιώτη, Μελπομένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 84 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License