Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜουστακίδης, Αχιλλέαςel
dc.date.accessioned2021-12-29T06:31:50Z-
dc.date.available2021-12-29T06:31:50Z-
dc.date.issued2021-12-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13170-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣτρατηγικήel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΕργαλεία μάρκετινγκel
dc.subjectStrategyen
dc.subjectEnvironmenten
dc.subjectTools of marketingen
dc.titleΑνάλυση PEST-DG για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα.el
dc.titleAnalysis PEST-DG in the hotel industry in Grecce.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0727el
heal.classificationΞενοδοχεία -- Ελλάδαel
heal.classificationHotels -- Greeceen
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-05-
heal.bibliographicCitationΜουστακίδης, Α., 2021. Ανάλυση PEST-DG για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη και τα εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού τα οποία χρησιμοποιούνται σε μία επιχείρηση και επικεντρώνεται στον κλάδο των ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Σκοπός της είναι η κατανόηση του στρατηγικού μάρκετινγκ και οι αναλύσεις που χρησιμοποιούνται προκειμένου να εμβαθύνουν περισσότερο στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον μίας επιχείρησης. Συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει εισαγωγικά κομμάτια που αφορούν τις εξελίξεις στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στην συνέχεια, στα επόμενα κεφάλαια αναλύεται εκτενώς το εξωτερικό περιβάλλον που περιλαμβάνει το οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό και τεχνολογικό περιβάλλον και έπειτα αναφέρονται οι εξελίξεις στο δημογραφικό προφίλ της χώρας αλλά και οι εξελίξεις της χώρας σε διεθνές επίπεδο. Τέλος, γίνεται αναφορά σε ένα ακόμα σημαντικό εργαλείο στρατηγικής όπου περιγράφονται οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές που μπορεί να συναντήσει μία επιχείρηση και καταλήγουμε στην στρατηγική επιλογής με βάση το στρατηγικό μάνατζμεντ.el
heal.abstractThis thesis refers to the development and strategic planning tools that are used in a business and focuses on the hotel industry in Greece. Its purpose is to understand the strategic marketing and analytics used to deepen the internal and external environment of a business. Specifically, the first chapter includes introductory parts that related to the developments in the hotel industry. Then, in the following chapters, describes the external environment, which includes the economic, social, political and technological environment, and then the developments in the demographic profile of the country and the developments of the country at international level are reported. Finally, the thesis refers to another important strategy tool which describes the strengths, weaknesses, opportunities and threats that a company may encounter and based on that the business chooses their management strategy.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons