Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜακρή, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΝασιούλα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2021-11-25T13:57:05Z-
dc.date.available2021-11-25T13:57:05Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13149-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔΕΠ-Υel
dc.subjectΔΕΠ-Υ και θεραπευτική παρέμβασηel
dc.titleΗ Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας στο παιδί και τον έφηβο.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T11:50:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΜακρή, Α., Νασιούλα, Ε., 2021. Η Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας στο παιδί και τον έφηβο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει την Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, στην πορεία ανάπτυξης του παιδιού έως και πριν την ενηλικίωση, καθώς και την ποικιλομορφία των συμπεριφορών που αυτή εμφανίζει. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στα χαρακτηριστικά της διαταραχής, τα διαγνωστικά κριτήρια, τον επιπολασμό και την αιτιολογία. Οι υπότυποι της ΔΕΠ-Υ αναλύονται ενδελεχώς και καταγράφεται κάθε χαρακτηριστικό της. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η εμφάνιση και η εξέλιξη της διαταραχής σε κάθε ηλικιακό στάδιο από τη νηπιακή-προσχολική ηλικία έως και την εφηβεία, παράλληλα με τον ψυχισμό του παιδιού και την εξέλιξη της διαταραχής. Στο δεύτερο κεφάλαιο καταγράφονται οι πολλαπλές συννοσηρότητες με τις οποίες είναι δυνατό να συνυπάρχει η ΔΕΠ-Υ. Κάθε μία από τις αναφερόμενες διαταραχές αναλύεται δίνοντας κάποια κύρια χαρακτηριστικά και γνωρίσματα της, ενώ ακολουθεί η εμφάνιση και εξέλιξη της σε συνάρτηση με την ΔΕΠ-Υ, καθώς και με ποιον τρόπο αντιμετωπίζεται αυτό από το παιδί. Όπου είναι δυνατόν δηλώνονται και πρακτικές θεραπείες. Για την τεκμηρίωση των στοιχείων αυτών έχουν προστεθεί ορισμένες έρευνες που προσφέρουν εγκυρότητα και αξιοπιστία στα λεγόμενά μας. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται οι μορφές και δυνατότητες παρέμβασης για τη θεραπεία της ΔΕΠ-Υ. Περιγράφονται ατομικές ή ομαδικές, σχολικές και οικογενειακές τεχνικές παρέμβασης καθώς και η σημαντικότητα του ρόλου του Λογοθεραπευτή. Επιπλέον, αναλύονται αξιολογητικά εργαλεία πού χρησιμοποιούνται από Λογοθεραπευτές ενώ το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με νέες τεχνικές που αρχίζουν να εφαρμόζονται για την θεραπεία της διαταραχής.el
heal.advisorNameΣιαφάκα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages110-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ_ΝΑΣΙΟΥΛΑ_ΜΑΚΡΗ_ΛΟΓ_2021.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons