Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκιαδά, Στεφανίαel
dc.contributor.authorΤσουμάνη, Αμαλίαel
dc.date.accessioned2021-11-24T08:03:53Z-
dc.date.available2021-11-24T08:03:53Z-
dc.date.issued2021-11-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13145-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέθοδος Montessoriel
dc.subjectΜέθοδος Reggio Emiliael
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.titleΣύγκριση της Κλασικής Προσχολικής Αγωγής με τις παιδαγωγικές μεθόδους της Maria Montessori και του Reggio Emiliael
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-09T11:39:47Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΣκιαδά, Σ., Τσουμάνη, Α., 2021. Σύγκριση της Κλασικής Προσχολικής Αγωγής με τις παιδαγωγικές μεθόδους της Maria Montessori και του Reggio Emilia. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η.el
heal.abstractΤο θέμα της εργασίας αυτής είναι η σύγκριση της κλασικής προσχολικής αγωγής με δύο παιδαγωγικές μεθόδους που έχουν συμβάλλει σημαντικά στην διαμόρφωση της παιδαγωγικής επιστήμης, την παιδαγωγική μέθοδο της Maria Montessori και του Reggio Emilia. Οι δύο παραπάνω παιδαγωγικές μέθοδοι έχουν επηρεάσει σημαντικά στην κλασική προσχολική αγωγή δίνοντας της στοιχεία τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση της προσωπικής έκφρασης του παιδιού και στην ολόπλευρη ανάπτυξη του λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες του. Υποστηρίζεται και στις δύο παιδαγωγικές μεθόδους η σημασία που ενέχει το περιβάλλον και ο τρόπος που είναι διαμορφωμένο ώστε να επιτρέπει στο παιδί την ελευθερία έκφρασης και να του παρέχει εκτός από το κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό και ερεθίσματα. Επίσης, στην εργασία αυτή επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος του παιδαγωγού και ο τρόπος που είναι ωφέλιμος να ασκείται για να επιτρέπει στο παιδί την ελευθερία έκφρασης καθώς και η ανάγκη συνεργασίας μεταξύ γονέων και παιδαγωγών για την ενίσχυση της ανάπτυξης του παιδιού.el
heal.abstractThe subject of this work is the comparison of classical preschool education with two pedagogical methods that have contributed significantly to the formation of pedagogical science, the pedagogical method of Maria Montessori and Reggio Emilia. The above two pedagogical methods have significantly influenced the classical pre-school education by giving it elements which contribute significantly to the strengthening of the child's personal expression and to its all-round development taking into account his needs. Both pedagogical methods support the importance of the environment and the way it is designed to allow the child freedom of expression and to provide him in addition to the appropriate pedagogical material and stimuli. This paper also highlights the important role of the educator and the way it is beneficial to be exercised to allow the child freedom of expression as well as the need for cooperation between parents and educators to enhance the child's development.en
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages60-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SKIADA & TSOUMANI_2021_PRO.pdf737.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons