Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣπανός, Τηλέμαχοςel
dc.date.accessioned2021-11-15T10:42:41Z-
dc.date.available2021-11-15T10:42:41Z-
dc.date.issued2021-11-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13129-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕ-επιχειρείνel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΕπιχειρηματικά μοντέλαel
dc.subjectE-businessen
dc.subjectInnovationen
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectBusiness modelsen
dc.titleΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν και οι καινοτομίες.el
dc.titleE-business and innovation.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0720el
heal.classificationΕπιχειρήσεις--Διαδίκτυοel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-10-
heal.bibliographicCitationΣπανός, Τ., 2021. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και οι καινοτομίες. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΜέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, η επιχείρηση, για να παραμείνει ανταγωνιστική, θα πρέπει να βρίσκει τρόπους αύξησης του πελατολογίου της και των κερδών της. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ένας τέτοιος τρόπος που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες, να προωθεί τα προϊόντα και να συναλλάσσεται μαζί τους. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διαπιστωθεί ότι η καινοτομία βοηθάει στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν και στη βιωσιμότητα της επιχείρησης, προσφέροντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για να διαπιστωθεί εάν οι έννοιες ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο δεν ταυτίζονται από πολλούς και ότι μια ηλεκτρονική επιχείρηση δεν είναι απαραίτητα και καινοτόμος, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα ανάμεσα σε 100 κατοίκους του Δήμου Λάρισας κατά την οποία διαπιστώθηκε ότι το 74% ταυτίζει τις έννοιες ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά το 54% δεν θεωρεί ότι ηλεκτρονική επιχείρηση είναι παράλληλα και καινοτόμος.el
heal.abstractIn an ever-changing business environment, the business, in order to remain competitive, must find ways to increase its customer base and profits. E-business is one such way that enables businesses to change the way they communicate with customers, promote products and do business with them. The purpose of this paper is to show that innovation helps the development of e-business and the viability of the business, offering it a significant competitive advantage. To find out if the concepts of e-business and e-commerce are not synonymous with many and that an e-business is not necessary and innovative, a survey was conducted among 100 residents of the Municipality of Larissa which found that 74% identify the concepts of e-business and e-commerce but 54% do not consider e-commerce to be at the same time innovative.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages93-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons