Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠασάϊ, Μινούσεel
dc.contributor.authorΣφέτσος, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2021-09-23T10:38:14Z-
dc.date.available2021-09-23T10:38:14Z-
dc.date.issued2021-09-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13054-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΨηφιακό Marketingel
dc.subjectΔιαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRMel
dc.subjectΠοιότητα Υπηρεσιώνel
dc.subjectDigital Marketingen
dc.subjectCustomer Relationship Management CRMen
dc.subjectService Qualityen
dc.titleΣύγχρονες εφαρμογές επιβράβευσης πελατών και ψηφιακού marketing.el
dc.titleModern customer loyalty and digital marketing applications.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0698el
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-09-
heal.bibliographicCitationΠασάϊ, Μ. & Σφέτσος, Π., 2021. Σύγχρονες εφαρμογές επιβράβευσης πελατών και ψηφιακού marketing. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractH παρούσα εργασία είναι μια προσπάθεια αξιολόγησης της αποδοτικότητας των προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών στον τραπεζικό τομέα. Αρχικά γίνεται μία ανάλυση του ευρύτερου τομέα του ψηφιακού marketing, καθώς και μία βιβλιογραφική επισκόπηση του διαδικτυακού marketing και του social media marketing. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας ασχολούμαστε με την διαχείριση πελατειακών σχέσεων, και εστιάζουμε περεταίρω στον τραπεζικό τομέα. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μια παρουσίαση των θεωριών αφοσίωσης πελατών και εξερευνάται το πώς τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν την πίστη σε μία τράπεζα. Ακολουθεί η μεθοδολογία, ή οποία στην περίπτωση μας είναι η χρήση ημιδομημένης συνέντευξης, και η παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Τέλος, ακολουθούν τα συμπεράσματα και η βιβλιογραφία της εργασίας.el
heal.abstractThis paper is an attempt to evaluate the effectiveness of customer reward programs in the banking sector. First, an analysis of the wider field of digital marketing is made, as well as a bibliographic overview of internet marketing and social media marketing. In the second chapter of our paper, we deal with customer relationship management, and focus further on the banking sector. In the third chapter, a presentation of customer loyalty theories is made and is also searched how reward programs affect the loyalty of a bank. The methodology will be presented in the following part of the paper, which in our case is the use of a semi-structured interview, and so will the research results. Lastly, we have come up to some conclusions which are in the end of the paper as well as the bibliography.en
heal.advisorNameΑναγνωστάκης, Αριστείδηςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages79-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons