Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρονάσιου, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2021-07-23T07:55:04Z-
dc.date.available2021-07-23T07:55:04Z-
dc.date.issued2021-07-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13021-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣχήματα εκ περιστροφήςel
dc.titleΤα στερεά σχήματα και η κατανόηση των διαφορών τους από παιδιά προσχολικής ηλικίας: η περίπτωση των σχημάτων εκ περιστροφήςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:00:49Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΜαυρονάσιου, Β. 2020. Τα στερεά σχήματα και η κατανόηση των διαφορών τους από παιδιά προσχολικής ηλικίας: η περίπτωση των σχημάτων εκ περιστροφής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η.el
heal.abstractΤόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, οι έρευνες που αφορούν τα σχήματα εκ περιστροφής και την κατανόηση των διαφορών από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι ελάχιστες έως και μηδαμινές. Στα τέλη της δεκαετίας του 50, οι Ολλανδοί εκπαιδευτικοί Pierre van Hiele και η σύζυγός του, Dina van Hiele-Geldof, (1957) πρότειναν ένα θεωρητικό μοντέλο κατανόησης των γεωμετρικών εννοιών που περιλάμβανε πέντε επίπεδα ανάπτυξης της σκέψης στη Γεωμετρία και πέντε φάσεις μάθησης. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στα στερεά σχήματα και στην κατανόηση των διαφορών τους από παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματευτούμε την περίπτωση των σχημάτων εκ περιστροφής.el
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages44-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons