Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚύριου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-07-15T05:32:35Z-
dc.date.available2021-07-15T05:32:35Z-
dc.date.issued2021-07-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13009-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectConsumeren
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleΗ υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας στην Ελλάδαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1749el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T19:38:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-07-09-
heal.bibliographicCitationΚύριου,Ε. ,2021. Η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΟ σημερινός κόσμος είναι ψηφιακός και πολλοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Πλέον αποτελεί ένα εργαλείο του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες και απειλές που οφείλουν να αξιοποιηθούν. Η ψηφιοποιήση των υπηρεσιών στο κλάδο της υγείας αναμένεται να αποτελέσει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες μετασχηματισμού. Αφορμή της παρούσας πτυχιακής μου αποτέλεσε η πανδημία (Covid 19) που έφερε στην επιφάνεια την ψηφιακή τεχνολογία ακόμα παραπάνω και έδωσε λύσεις, ώστε να δημιουργηθεί η δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης υγείας των ανθρώπων με την χρήση ειδικών ψηφιακών πλατφορμών τηλεδιάσκεψης και εφαρμογών. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στις δυνατότητες του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και τι μπορεί να κάνει και να προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, που έχει επίκεντρο τον ασθενή όπου θα αποκτήσει τον ρόλο του ‘’καταναλωτή’’ όπου αναζητάει υπηρεσίες υγείας. Το τελευταίο κεφάλαιο περιέχει τις απαντήσεις και την ανάλυση ενός ερωτηματολογίου που μοιράστηκε ηλεκτρονικά σε χρήστες του διαδικτύου, με στόχο να προβάλλει την στάση και την άποψη που έχουν οι χρήστες και κατά πόσο επηρεάζονται από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε το Εθνικό Σύστημα Υγείας και τα Ιδιωτικά Κέντρα Υγείας να υιοθετήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και να διαθέσουν προβολή στο διαδίκτυο με σκοπό την εξατομίκευση, την άνεση, την ταχύτητα και την αμεσότητα στην παροχή υπηρεσιών.el
heal.advisorNameΜυλωνάς, Ναούμel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages156-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ3.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons