Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12993
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπουργάνη, Νικολέττα | el |
dc.contributor.author | Παπαγιάννη, Δανάη | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T06:19:46Z | - |
dc.date.available | 2021-07-13T06:19:46Z | - |
dc.date.issued | 2021-07-13 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12993 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαταραχές όρασης στα παιδιά | el |
dc.subject | Διαταραχές ακοής στα παιδιά | el |
dc.subject | Υποστηρικτική τεχνολογία | el |
dc.title | Ο ρόλος της υποστηρικτικής τεχνολογίας και της εκπαίδευσης των παιδιών με διαταραχές όρασης και ακοής. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T21:36:50Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Μπουργάνη, Ν., Παπαγιάννη, Δ., 2021. Ο ρόλος της υποστηρικτικής τεχνολογίας και της εκπαίδευσης των παιδιών με διαταραχές όρασης και ακοής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η. | el |
heal.abstract | Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με διαταραχή όρασης και τη διαταραχή ακοής στην καθημερινότητα τους και πως η κατάλληλη στήριξη τα βοηθάει να ανταπεξέλθουν σε αυτή. Αρχικά, θα κάνουμε μια μικρή αναφορά στο τι είναι οι αισθητηριακές αναπηρίες, ωστόσο εμείς θα εστιάσουμε στη διαταραχή όρασης και τη διαταραχή ακοής, καθώς και στα ποια είναι τα είδη υποστηρικτικής τεχνολογίας που χρειάζονται τα παιδιά αυτά. Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε στον τρόπο εκπαίδευσης των παιδιών αυτών, το ρόλο των γονέων και των εκπαιδευτικών και στα προβλήματα ένταξης τους στο σχολείο. Τέλος, θα θέλαμε να τονίσουμε το πόσο σημαντική είναι η αποδοχή των παιδιών με προβλήματα όρασης και ακοής από τους συμμαθητές τους που οδηγεί στη συνεκπαίδευση. | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 99 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License