Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρόπουλος, Αναστάσηςel
dc.contributor.authorΣταύρος, Σωτήρηςel
dc.date.accessioned2021-07-12T08:38:43Z-
dc.date.available2021-07-12T08:38:43Z-
dc.date.issued2021-07-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12986-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη και η επαγγελματική εξουθένωση παιδαγωγών προσχολικής αγωγής.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:23:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΘεοδωρόπουλος, Α., Σταύρος, Σ., 2021. Η συναισθηματική νοημοσύνη και η επαγγελματική εξουθένωση παιδαγωγών προσχολικής αγωγής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επιχείρησε να εντοπίσει τα επίπεδα συναισθηματικής νοημοσύνης και επαγγελματικής εξουθένωσης παιδαγωγών προσχολικής αγωγής. Το δείγμα αποτέλεσαν 74 παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με την βοήθεια ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου αποτελούμενο από τρία μέρη: Το πρώτο μέρος των δημογραφικών στοιχείων, το δεύτερο μέρος της συναισθηματικής νοημοσύνης με τη χρήση του ερωτηματολόγιου TEIQue (Trait Emotional Intelligence Questionnaire) SF, των Petrides & Furnham (2006) αποτελούμενο από 30 ερωτήσεις και το τρίτο μέρος της επαγγελματικής εξουθένωσης με τη χρήση του ερωτηματολόγιου MBI (Maslach Burnout Inventory)των Maslach, Jackson και Leiter (1996) αποτελούμενο με 22 ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείξανε πως υπάρχουν υπό-κατηγορίες των δημογραφικών που επηρεάζουν τις απαντήσεις των ερωτηθέντων. Επίσης, φαίνεται και μέτρια-θετική συσχέτιση της Σ.Ν. και της Ε.Ε.el
heal.advisorNameΑναστασίου, Σοφίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages115-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons