Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιαννίδη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-07-08T09:06:28Z-
dc.date.available2021-07-08T09:06:28Z-
dc.date.issued2021-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12980-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑγοράel
dc.subjectMarketen
dc.titleΤιμολογιακή πολιτική των Επιχειρήσεωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1745el
heal.classificationΤιμολόγησηel
heal.classificationPricingen
heal.dateAvailable2024-01-06T15:21:08Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-07-
heal.bibliographicCitationΚαραγιαννίδη,Μ. ,2021. Τιμολογιακή πολιτική των Επιχειρήσεων. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση του θέματος της τιμολογιακής πολιτικής των επιχειρήσεων και η ανάδειξη της σημασίας της στην επιβίωση και στην εδραίωση της επιχείρησης στον κλάδο δραστηριοποίησής της. Αρχικά, δίνονται κάποιες γενικές οικονομικές έννοιες, βοηθητικές στην κατανόηση του θέματος της τιμολόγησης, όπως η τιμή, η ελαστικότητα, το κόστος και το πλεόνασμα καταναλωτή. Στη συνέχεια, αναλύεται η διαδικασία της τιμολόγησης ενός προϊόντος, ξεκινώντας από τους στόχους που θέτει μια επιχείρηση πριν την εφαρμογή της τιμολογιακής της πολιτικής, τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφασή τους για την εφαρμογή της εκάστοτε τιμολογιακής πολιτικής και τις τιμολογιακές μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Αμέσως μετά, γίνεται αναφορά στις πιο σημαντικές τιμολογιακές πολιτικές που χρησιμοποιούνται, ενώ στη συνέχεια αναλύεται το πολύ σημαντικό κομμάτι της τμηματοποίησης της αγοράς και της διάκρισης των τιμών. Επίσης, αναλύεται η προσπάθεια καινοτομίας στην τιμολόγηση και οι δυνατότητες που αυτή δίνει στη δημιουργία υψηλότερων κερδών, μέσω της ταυτόχρονης ικανοποίησης του πελάτη. Τέλος, παρουσιάζονται κάποια παραδείγματα κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως και των τιμολογιακών πολιτικών που αυτές χρησιμοποιούν.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages95-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΜΑΡΙΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons