Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσούμαλη, Σωτηρίαel
dc.date.accessioned2021-07-08T09:05:59Z-
dc.date.available2021-07-08T09:05:59Z-
dc.date.issued2021-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12977-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
dc.subjectMediaen
dc.titleΜικρομεσαίες επιχειρήσεις και μάρκετινγκ.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1741el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:41:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-07-07-
heal.bibliographicCitationΤσούμαλη,Σ. ,2021. Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μάρκετινγκ. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΞεκινώντας την πτυχιακή αυτή σκοπός μου ήταν να εξηγήσω και να αναλύσω λεπτομερώς την αξία και την σημασία που έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και πόσο ωφέλιμες είναι για την καθημερινότητά μας. Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραβλέψω πως ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει και οι ίδιες να δώσουν βαρύτητα είναι το μάρκετινγκ. Μιλώντας για μάρκετινγκ αναφερόμαστε στο συστατικό εκείνο που οδηγεί μια επιχείρηση στην εξέλιξη και φυσικά με τον κατάλληλο χειρισμό στην διαφοροποίησή της από τις υπόλοιπες. Τα γεγονότα βέβαια όπως γνωρίζουμε όλοι κάποιες φορές μας αφήνουν έκπληκτους και στο τρίτο κεφάλαιο την εργασίας μου βρίσκομε να μιλώ για τον κορωνοϊό και πως έχει αλλάξει τι ζωές μας σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό. Ήταν πραγματικά μια πολύ μεγάλη αλλαγή, οι συνήθειες και οι ασχολίες μας πήραν άλλη μορφή χωρίς να μπορούμε να το συνειδητοποιήσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κατά κάποιο παρόμοιο τρόπο και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις επηρεάστηκαν από την όλη κατάσταση, κλίθηκαν να αντιμετωπίσουν γεγονότα που τις προέτρεπαν να αλλάξουν τις μεθόδους τους και σε μικρό χρονικό διάστημα να βρουν λύσεις και τρόπους για να επιβιώσουν στον εργασιακό χώρο που κάθε άλλο παρά εύκολο δεν ήταν. Επίσης παρόλο τις δυσκολίες, οι επιχειρήσεις επωφελήθηκαν σε ένα μέρους τους καθώς η χρήση της τεχνολογίας και άλλων μεθόδων προσέγγισης πελατών ήταν βήματα που τις οδήγησε ένα στάδιο παρακάτω. Τέλος, στο 4ο κεφάλαιο της εργασίας μου αναφέρω τέσσερις μελέτες περιπτώσεων δημοφιλών εταιρειών και πως εκείνες διαχειρίστηκαν τις μεθόδους του σύγχρονου μάρκετινγκ.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages47-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons