Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12975
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκούβρα, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2021-07-08T09:05:38Z-
dc.date.available2021-07-08T09:05:38Z-
dc.date.issued2021-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12975-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγel
dc.subjectMarketing,en
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleΗ διαφήμιση μέσω διαδικτύου στο σύγχρονο διαφημιστικό γίγνεσθαι.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1734el
heal.classificationΔιαφήμιση,el
heal.classificationAdvertisementen
heal.dateAvailable2024-01-06T15:20:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-07-07-
heal.bibliographicCitationΓκούβρα,Γ. ,2021. Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου στο σύγχρονο διαφημιστικό γίγνεσθαι. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣτη σημερινή εποχή, η διαφήμιση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κυρίαρχο οικονομικό σύστημα αποτελώντας το κατάλληλο μέσο για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να επιτύχει τους στόχους του στην αγορά. Η διαφήμιση δεν αποτελεί απλώς μια οικονομική δραστηριότητα, αλλά ένα πολυσύνθετο φαινόμενο με ποικίλες προεκτάσεις σε διάφορους τομείς της κοινωνικής ζωής και της ανθρώπινης δραστηριότητας. Παράλληλα, η εμφάνιση του διαδικτύου έχει ανοίξει νέους ορίζοντες επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών επιτρέποντας τον διαμοιρασμό πληροφοριών με σύγχρονα εργαλεία και δημιουργώντας νέες προκλήσεις στο διαφημιστικό περιβάλλον. Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου αφορά σήμερα μια εντελώς νέα μορφή επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, η οποία είναι προσανατολισμένη στην αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών και του μέσου το οποίο χρησιμοποιείται για την προβολή της. Αυτή η αλληλεπίδραση ενισχύεται από τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αποτελούν τον κυριότερο τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει δραστικά την προσέγγιση του σύγχρονου μάρκετινγκ αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο τόσο μεταξύ εμπόρων όσο και μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών, δημιουργώντας νέες δυνατότητες και ευκαιρίες με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση της διαφήμισης στην αγορά προϊόντων μέσω του διαδικτύου. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση κατάλληλα διαμορφωμένων ερωτηματολογίων. Τα ερευνητικά αποτελέσματα δείχνουν ότι η διαφήμιση επηρεάζει σημαντικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών για αγορές προϊόντων μέσω διαδικτύου αλλά και γενικότερα τις καταναλωτικές τους συνήθειες και πρότυπα.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages63-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons