Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτέντες, Ηλίαςel
dc.contributor.authorΓάκη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2021-07-01T05:35:41Z-
dc.date.available2021-07-01T05:35:41Z-
dc.date.issued2021-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12961-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠληροφοριακό Σύστημαel
dc.subjectΟργάνωση σχολικής μονάδαςel
dc.subjectΔιοικητικές εργασίες στο σχολείοel
dc.subjectΙnformation systemen
dc.subjectSchool organizingen
dc.subjectAdministrative tasks in schoolen
dc.subject"Μyschool"en
dc.titleΤο Πληροφοριακό Σύστημα Διοίκησης σχολικών μονάδων «mySchool» στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ηπείρουel
dc.titleThe Information System of School Administration "mySchool" in the Secondary Education of Epirusen
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0689el
heal.classificationΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Ήπειροςel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-
heal.bibliographicCitationΝτέντες, Η. & Γάκη, Β., 2021. Το Πληροφοριακό Σύστημα Διοίκησης σχολικών μονάδων «mySchool» στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Ηπείρου. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση, τη λειτουργία και τη συμβολή του Πληροφοριακού Συστήματος myschool στη διοικητική λειτουργία του σχολείου. Για να επιτευχθεί ο παραπάνω σκοπός, η εργασία χωρίστηκε σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός του Πληροφοριακού Συστήματος, οι σκοποί και οι στόχοι που αυτά έχουν, καθώς και τα είδη που υπάρχουν. Στο δεύτερο κεφάλαιο ερευνάται η οργάνωση μιας σχολικής μονάδας, η διοίκηση του σχολείου και πώς είναι η δομή της διοίκησης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης, αναφέρονται τα όργανα διοίκησης και οι διοικητικές εργασίες που πραγματοποιούνται στο σχολικό χώρο. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το Πληροφοριακό Σύστημα Διοίκησης σχολικών μονάδων myschool. Συγκεκριμένα, μελετάται τι είναι τα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης σχολικών μονάδων και ποια αντικατέστησε το myschool. Στη συνέχεια ερευνάται πώς αυτό εισάχθηκε στις σχολικές μονάδες και τέλος, γίνεται μία εκτενέστερη περιγραφή του. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου, ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας και στο τέλος κατατίθενται συμπεράσματα και προτάσεις.el
heal.abstractThe aim of this dissertation is to investigate the views of the teachers in the secondary education about the use and function of the Information System named “myschool”, as well as its contribution to school’s administrative operation. To achieve this goal, the thesis has been divided into five chapters. The first chapter gives the definition of an information system, as well as the aims and goals they have and the types of them that exist. The second chapter investigates how a school is organized and managed, as well as the administrative structure of the Greek education system. Moreover, it refers to the administrative tools and administrative tasks taking place in the school venue. The third chapter analyzes the information system for the educational administration named “myschool”. Specifically, it studies the types of information systems for educational administration and which of them were substituted by “myschool”. Moreover, it examines how it was introduced in schools, and, finally, it is briefly described. The fourth chapter analyzes the methodology followed in this study, which was conducted in the schools of secondary education of the Region of Epιrus. Finally, the fifth chapter presents the results of the study.en
heal.advisorNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΤάσιος, Στέργιοςel
heal.committeeMemberNameΦασούλας, Μάριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages163-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons