Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓυπαράκης, Παύλοςel
dc.date.accessioned2021-06-22T06:22:21Z-
dc.date.available2021-06-22T06:22:21Z-
dc.date.issued2021-06-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12942-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤ.Π.Ε.el
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαιδευτήςel
dc.subjectΕκπαιδευόμενοςel
dc.subjectEducational softwareen
dc.subjectTraineren
dc.subjectTraineeen
dc.titleΝέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα.el
dc.titleNew principles and technologies for 21st century education.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0685el
heal.classificationΕκπαίδευση εξ αποστάσεωςel
heal.classificationΕκπαίδευση -- Νέες τεχνολογίες -- 21ος αιώναςel
heal.classificationΔιδασκαλία με ηλεκτρονικούς υπολογιστές*
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-03-
heal.bibliographicCitationΓυπαράκης, Π., 2021.Νέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΟι τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) ή νέες τεχνολογίες, εισήχθησαν σταδιακά στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών χωρών τα τελευταία εξήντα περίπου χρόνια. Κάθε χώρα αντιμετώπισε διαφορετικά τον τρόπο εισαγωγής τους, αφού σε άλλες χώρες προέκυψαν περισσότερες δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεραστούν και σε άλλες λιγότερες. Η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία παρουσιάζει τόσο θετικά, όσο και αρνητικά σημεία, γι’ αυτό η προσπάθεια πρέπει να επικεντρωθεί στην προώθηση των θετικών. Ειδικά εκαπιδευτικά λογισμικά συντελούν ώστε οι μαθητές να αφομοιώνουν Τις γνώσεις του αντικείμενου κάθε μαθήματος. Προς την κατεύθυνση αυτή συντελούν και εδικά ψηφιακά εργαλεία, τα οποία βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και της γενικής και της ειδικής αγωγής. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να χρησιμεύσουν για την καλύτερη μετάδοση των γνώσεων σε όλα τα μαθήματα (γλώσσα, ιστορία, μαθηματικά, θρησκευτικά κλπ). Όσο περνούν τα χρόνια και οι απαιτήσεις στην εκπαίδευση αυξάνονται, οι εκπαιδευτές του μέλλοντος πρέπει να είναι αρκετά εξοικειωμένοι στη χρήση των Τ.Π.Ε. (αν χρειαστεί και με επιμόρφωση), ώστε να κάνουν αποτελεσματική εφαρμογή τους προς όφελος των μαθητών τους.el
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Μιλτιάδηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages77-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons