Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠάνου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2021-06-08T09:46:47Z-
dc.date.available2021-06-08T09:46:47Z-
dc.date.issued2021-06-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12924-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΞενοδοχείοel
dc.subjectHotelen
dc.subjectΥποδοχήel
dc.subjectReceptionen
dc.titleΗ σωστή λειτουργία της υποδοχής ενός ξενοδοχείουel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1726el
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismen
heal.dateAvailable2024-01-06T19:39:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-04-
heal.bibliographicCitationΠάνου, Χ. ,2021. Η σωστή λειτουργία της υποδοχής ενός ξενοδοχείου. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΟ τουρισμός αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την οικονομία της χώρας μας. Τα ξενοδοχεία λοιπόν είναι ένα μέσο ανάκαμψης από την οικονομική κρίση. Στην εργασία, γίνεται αναφορά στην σωστή λειτουργία των τμημάτων ενός ξενοδοχείου και πιο λεπτομερώς αναφερόμαστε σε αυτό της υποδοχής, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο , επειδή είναι η πρώτη και η τελευταία εικόνα που έχει ο πελάτης. Η σωστή επιλογή του προσωπικού και η βελτίωση αυτού, μπορεί να γίνει από την διοίκηση του ξενοδοχείου, έχοντας ως στόχο την καλή κριτική και αξιολόγηση από τους επισκέπτες. Αναλύουμε την λειτουργία της υποδοχής, τις αρμοδιότητες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας υπάλληλος της υποδοχής παραθέτοντας ωστόσο και οργανόγραμμα του τμήματος αλλά και του πιο γνωστού προγράμματος ( PROTEL) που χρησιμοποιούν οι κρατήσεις του τμήματος αυτού αλλά και η υποδοχή. Το ερευνητικό μέρος της πτυχιακής εργασίας έλαβε χώρα στην Κω από 5 διαφορετικά ξενοδοχεία, με την βοήθεια συναδέλφων ,καθώς εργαζόμουν και εγώ στο νησί, ως υπάλληλος υποδοχής. Ύστερα από συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, το ίδιο το προσωπικό μας βοήθησε να καταλάβουμε σε ποια σημεία είναι απαραίτητη η βελτίωση του, καθώς έδωσαν και κάποιες προτάσεις όσον αφορά την αναβάθμιση και την αναγκαιότητα εξέλιξης του τμήματος της υποδοχής.el
heal.advisorNameΜυλωνάς, Ναούμel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages62-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons