Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦλουρέντζου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-06-07T15:02:03Z-
dc.date.available2021-06-07T15:02:03Z-
dc.date.issued2021-06-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12776-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΑυτιστικά παιδιά.el
dc.subjectΑυτιστική συμπεριφοράel
dc.subjectΑυτιστικό σύνδρομοel
dc.subjectΝευροψυχολογίαel
dc.subjectΨυχοθεραπείαel
dc.titleΑυτισμόςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΑυτισμόςel
heal.classificationΝοσηλευτικήel
heal.dateAvailable2024-01-10T07:23:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΦλουρέντζου, Ε., 2009. Αυτισμός. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.abstractΣε αυτήν την εργασία θα επιχειρήσω να περιγράψω όσο το δυνατό καλύτερα και να δώσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για την έννοια του αυτιστικού συνδρόμου, θα αναρτηθεί ένα λεξιλόγιο και λέξεις κλειδιά σχετικά με τον αυτισμό, εισαγωγή αλλά και ιστορική αναδρομή σχετικά με τον αυτισμό. Αρχικά θα παρουσιάσω τον ορισμό, τα χαρακτηριστικά αλλά και τα αίτια του αυτισμού όπως έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Εν συνεχεία θα αναλυθεί η παθοφυσιολογία και η νευροψυχολογία για τα αυτιστικά άτομα. Στη συνέχεια θα περιγράψω την κοινωνική ανάπτυξη του αυτιστικού παιδιού σε σχέση με τη νοητική και τη γλωσσική τους ανάπτυξη. Ακόμη θα γίνει μια αναφορά στην συμπεριφορά των ατόμων με το αυτιστικό σύνδρομο και θα δοθούν σημεία-κλειδιά σχετικά με την πρόγνωση και τη διάγνωση του αυτισμού. Ακόμη θα αναλυθούν κάποιες θεραπευτικές προσεγγίσεις όπως έχουν περιγραφεί από επιστήμονες και ψυχολόγους όπως η ψυχοθεραπεία και η αναπτυξιακή θεραπέια, η ενθάρρυνση της ευελικτικής σκέψης και συμπεριφοράς, η ανάπτυξη των δεξιοτήτων και εμπειριών και η διαχείρηση συμπεριφοράς. Εν κατακλείδι, 4 θα γίνει μια σχετική αναφορά σε σχέση με το ρόλο του κοινωτικού νοσηλευτή, ο ρόλος των γονέων και της οικογένειας, η συνεργασία γονέων με ειδικών, η αντιμετώπιση του αυτιστικού παιδιού από την οικογένεια, η συμφωνία γονέων και η σταθερή συμπεριφορά χωρίς υπερπροστασία, οι αμοιβές και οι ποινές, ο ελεύθερος χρόνος και η ψυχαγωγία, οι συναναστροφές, το ρόλος του ειδικού παιδαγωγού, ο ρόλος της μουσικής στην αντιμετώπιση της συμπεριφοράς και στη συνέχεια θα αναφέρω ένα προγράμματα ένταξης των παιδιών με αυτισμό σε σχολικά πλαίσια. Τέλος θα πω λίγα λόγια για να τελείωσω αυτή την εργασία με τον επίλογο και θα αναφέρω μερικές περιλήψεις άρθρων σχετικά με τον αυτιστικό σύνδρομο.el
heal.advisorNameΚωνσταντή, Ζωήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages83-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons