Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζώγκα, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2021-05-28T06:56:00Z-
dc.date.available2021-05-28T06:56:00Z-
dc.date.issued2021-05-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12738-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectInnovationen
dc.titleΚαινοτομία και επιχειρηματικότητα στις επιχειρήσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1721el
heal.classificationΕπιχειρηματικότηταel
heal.classificationEntrepreneurshipen
heal.dateAvailable2024-01-06T15:21:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-05-21-
heal.bibliographicCitationΤζώγκα,Ε. ,2021. Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στις επιχειρήσεις. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η θεωρητική σύνδεση της έννοιας της επιχειρηματικότητας με την έννοια της καινοτομίας, καθώς και η εμπειρική επαλήθευση της σχέσης αυτής, μέσα από την μελέτη περίπτωσης μιας κατεξοχήν καινοτόμας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον χώρο των ενδυμάτων, της ισπανικής Zara. Για τον λόγο αυτό, η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Η καινοτομία αποτελεί μια ιδιαίτερη συνθήκη της παραγωγικής διαδικασίας, κατά την οποία, οι ιδέες για ανανέωση των προϊόντων ή διαφορετικών τομέων παραγωγής υλοποιούνται, με στόχο την βελτίωση των χαρακτηριστικών των προϊόντων και απώτερο στόχο την μεγιστοποίηση του κέρδους των επιχειρήσεων. Από την άλλη πλευρά, η έννοια της επιχειρηματικότητας είναι συνδεδεμένη με την ανάληψη ρίσκου με στόχο και σε αυτήν την περίπτωση, την βελτίωση των οικονομικών στοιχείων της επιχείρησης και κατ’ επέκταση, και της οικονομικής κατάστασης των ιδιοκτητών και των μετόχων τους. Η εταιρία Zara πραγματοποίησε μερικές αλλαγές που φαίνεται να της δίνουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Η κεντρική ιδέα γύρω από τις καινοτομίες που εισήγαγε η εταιρία ήταν η προσέγγιση των πελατών με βάση το διαδίκτυο, καθώς θεωρεί ότι η αλλαγή στις καταναλωτικές στάσεις που επέφερε η πανδημία, δεν πρόκειται να μεταβληθούν μετά το πέρας της.el
heal.advisorNameΠαπαδιονυσίου, Ευαγγελίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages57-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons