Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12596
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μακαρόνα, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Μούγιου, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Μπέκαρη, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Μυλοπούλου, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Παναγιωτοπούλου, Χρυσάνθη | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T05:35:54Z | - |
dc.date.available | 2021-04-13T05:35:54Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-13 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12596 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κινητικό παιχνίδι | el |
dc.title | Το κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:14:20Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2015 | - |
heal.bibliographicCitation | Μακαρόνα, Μ., κ.ά., 2015. Το κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής . | el |
heal.abstract | Η Προσχολική Αγωγή αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της ακαδημαϊκής πορείας του ατόμου. Ο Παιδικός Σταθμός είναι το πρώτο σχολείο που υποδέχεται κάθε παιδί και σκοπό έχει να το εντάξει ομαλά, ευχάριστα και αποτελεσματικά στην διαδικασία της μάθησης. Τα Προσχολικά Κέντρα Εκπαίδευσης έχουν συνδεθεί από την αρχή της λειτουργίας του με το παιχνίδι , καθώς διαχρονικά έχει αποδειχθεί ως θεμελιώδες παιδαγωγικό μέσο μάθησης και ανάπτυξης, γεγονός που έχει επισημανθεί μέσα από το έργο σπουδαίων παιδαγωγών. Από την άλλη πλευρά εξίσου σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών διαδραματίζει η Κινητική Αγωγή, καθώς τα νήπια μαθαίνουν καλύτερα μέσα από την δράση. Επιπλέον , η παραδοχή της παιδαγωγικής αξίας του παιχνιδιού και του γεγονότος πως αποτελεί μια διαδικασία διδασκαλίας μάθησης η οποία τέμνει κάθετα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, κυρίως στην Προσχολική Αγωγή, καθώς επίσης και η αναγνώριση της αξίας της Κιναισθητικής Αγωγής, αναδύουν το σκοπό της παρούσας εργασίας, που είναι η διερεύνηση του θεωρητικού του πλαισίου και το σημείο τομής του Παιχνιδιού με την Κινητική Αγωγή, οπότε και προκύπτει το Κινητικό Παιχνίδι. | el |
heal.advisorName | Γείτονας, Δημήτρης | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 105 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License