Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜακαρόνα, Μαρίαel
dc.contributor.authorΜούγιου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΜπέκαρη, Παναγιώταel
dc.contributor.authorΜυλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Χρυσάνθηel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:35:54Z-
dc.date.available2021-04-13T05:35:54Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12596-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚινητικό παιχνίδιel
dc.titleΤο κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:14:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΜακαρόνα, Μ., κ.ά., 2015. Το κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΗ Προσχολική Αγωγή αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της ακαδημαϊκής πορείας του ατόμου. Ο Παιδικός Σταθμός είναι το πρώτο σχολείο που υποδέχεται κάθε παιδί και σκοπό έχει να το εντάξει ομαλά, ευχάριστα και αποτελεσματικά στην διαδικασία της μάθησης. Τα Προσχολικά Κέντρα Εκπαίδευσης έχουν συνδεθεί από την αρχή της λειτουργίας του με το παιχνίδι , καθώς διαχρονικά έχει αποδειχθεί ως θεμελιώδες παιδαγωγικό μέσο μάθησης και ανάπτυξης, γεγονός που έχει επισημανθεί μέσα από το έργο σπουδαίων παιδαγωγών. Από την άλλη πλευρά εξίσου σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών διαδραματίζει η Κινητική Αγωγή, καθώς τα νήπια μαθαίνουν καλύτερα μέσα από την δράση. Επιπλέον , η παραδοχή της παιδαγωγικής αξίας του παιχνιδιού και του γεγονότος πως αποτελεί μια διαδικασία διδασκαλίας μάθησης η οποία τέμνει κάθετα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, κυρίως στην Προσχολική Αγωγή, καθώς επίσης και η αναγνώριση της αξίας της Κιναισθητικής Αγωγής, αναδύουν το σκοπό της παρούσας εργασίας, που είναι η διερεύνηση του θεωρητικού του πλαισίου και το σημείο τομής του Παιχνιδιού με την Κινητική Αγωγή, οπότε και προκύπτει το Κινητικό Παιχνίδι.el
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτρηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages105-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons