Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζηφιλίππου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΑτάσσι, Δέσπωel
dc.contributor.authorΑγγέλου, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΤσιαντέ, Νάνσηel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:34:10Z-
dc.date.available2021-04-13T05:34:10Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12585-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleΤο παιχνίδι και η συμβολή του στην προσχολική ηλικία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:45:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΧατζηφιλίππου, Β., κ.α. 2014.Το παιχνίδι και η συμβολή του στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΤο παιχνίδι, μέσα από τη δυσκολία απόδοσης του ορισμού του, χαρακτηρίζεται από ευχάριστη διάθεση και ελεύθερη επιλογή. Το παιχνίδι στοχεύει στη σωστή ανάπτυξη του παιδιού. Η αξία του στην προσχολική ηλικία των παιδιών είναι μεγάλη, αν και οι απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας μειώνουν το χρόνο παιχνιδιού. Θεωρίες γνωστών Ψυχολόγων & Παιδαγωγών προσπαθούν να ερμηνεύσουν το παιχνίδι και να αποδώσουν τους λόγους ύπαρξης του, παρόλο που πολλές από αυτές παρουσιάζουν ελλείψεις. Το παιχνίδι μπορεί να κατηγοριοποιηθεί σε ατομικό, παράλληλο, ομαδικό, αυθόρμητο και κατευθυνόμενο και να χωριστεί ανάλογα με το είδος του σε κινητικό, συμβολικό, μιμητικό, σε παιχνίδι των κατασκευών, θεατρικό παιχνίδι και στο παιχνίδι με τα αντικείμενα. Συμβάλλει στη νοητική, συναισθηματική, κοινωνική, ψυχοκινητική, αισθητική και αισθητηριακή ανάπτυξη του παιδιού. Τόσο η στάση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας όσο και της οικογένειας απέναντι στο παιχνίδι, επηρεάζουν τη συμπεριφορά του παιδιού, συμπεριλμβανομένου και του θεατρικού παιχνιδιού, που κατέχει ιδιαίτερη θέση στην αξία του παιχνιδιού για τα παιδιά προσχολικής ηλιικίας.el
heal.advisorNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages129-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons