Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜίγκα, Χριστίναel
dc.contributor.authorΜπαγορδάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΜπλιαχούτα, Ευαγγελίαel
dc.contributor.authorΝτόστι, Έγκλαel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:30:04Z-
dc.date.available2021-04-13T05:30:04Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12562-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠολιτισμική διαφορετικότητα, αλλοδαπών παιδιώνel
dc.titleΔιαπολιτισμική αγωγή στα Προσχολικά Ιδρύματα. Στάσεις των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας απέναντι στην πολιτισμική διαφορετικότητα ως παράγοντας ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στον παιδικό σταθμό.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαπολιτισμική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:25:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΜίγκα, Χ., κ.ά., 2014.Διαπολιτισμική αγωγή στα Προσχολικά Ιδρύματα. Στάσεις των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας απέναντι στην πολιτισμική διαφορετικότητα ως παράγοντας ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΗ αναζήτηση συνολικών παιδαγωγικών λύσεων που να ανταποκρίνονται στη νέα πολυπολιτισμική κατάσταση των σύγχρονων κοινωνιών οδηγούν στην ανάπτυξη της θεωρίας για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και στη δημιουργία ενός νέου παιδαγωγικού κλάδου γνωστού ως ‘‘διαπολιτισμική παιδαγωγική’’. Οι άξονες αυτοί συνδέονται με τη διασαφήνιση του αντικειμένου και των βασικών εννοιών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τόσο στο επίπεδο της θεωρητικής ανάλυσης όσο και στο επίπεδο της παιδαγωγικής πολιτικής παρέμβασης. Το σχολείο σε συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον των παιδιών διαφορετικής γλωσσικής και πολιτισμικής προέλευσης, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας των παιδιών και στην εξεύρεση λύσεων. Σύμφωνα με τις αρχές και τα ιδανικά της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, το θέμα της εκπαίδευσης τέτοιων παιδιών αποτελεί κοινή ευθύνη της οικογένειας και του παιδικού σταθμού και η ανάπτυξη μιας δημιουργικής σχέσης ανάμεσα στους φορείς αυτούς πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα του σύγχρονου πολυπολιτισμικού σχολείου. Μέσα από αυτήν τη συνεργασία για την προώθηση των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, αναγνωρίζεται η σημαντική θέση της οικογένειας, καθώς μέσα από την αξιοποίηση των γνώσεων και των εμπειριών των γονέων μπορεί να επιτευχθεί η καλύτερη εφαρμογή των παιδαγωγικών μεθόδων του παιδικού σταθμού. Οι στάσεις των παιδαγωγών απέναντι στα αλλοδαπά παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι αποφασιστικής σημασίας για τη σωστή προετοιμασία των παιδιών αυτών, ώστε να αντιμετωπίσουν το μέλλον, αλλά και να το οικοδομήσουν αποφασιστικά και υπεύθυνα. Παιδαγωγικές δραστηριότητες που χρησιμοποιούν οι παιδαγωγοί καθορίζουν το είδος και το επίπεδο της δράσης τους για την ένταξη του αλλοδαπού νηπίου και την προαγωγή της διαπολιτισμικότητας στον παιδικό σταθμό.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages178-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons