Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑτσαλάκη, Εμμανουέλαel
dc.contributor.authorΓκουμάκου, Μαρία-Στέλλαel
dc.contributor.authorΔερμάνη, Κυριακήel
dc.contributor.authorΔοξαστάκη, Ελένηel
dc.contributor.authorΔουλγεράκη, Αντιγόνηel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:29:49Z-
dc.date.available2021-04-13T05:29:49Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12560-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδι-Ρόλοςel
dc.titleΟ αναπτυξιακός ρόλος του παιχνιδιού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:48:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΑτσαλάκη, Ε., κ.ά., 2015. Ο αναπτυξιακός ρόλος του παιχνιδιού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΤο παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει την άλλη γλώσσα της εκπαίδευσης. Μια γλώσσα που αφήνει το στίγμα της στο νου και στις καρδιές των μικρών παιδιών με τον ευρηματικό τρόπο που τους μιλάει, τους ασκεί και τα καθοδηγεί. Πολλά έχουν γραφτεί για το παιχνίδι, που αν για τον ηλικιωμένο είναι μια μορφή ευχάριστης απασχόλησης μετά την εργασία, για το παιδί είναι το καθαυτό περιεχόμενο της ύπαρξής του. Στα πρώτα χρόνια της ζωής και ανάπτυξης , το παιχνίδι είναι αυτό που δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την ψυχοκινητική εξέλιξη αλλά και την ανάπτυξη ευρύτερων δεξιοτήτων στο παιδί. . Μέσα από το παιχνίδι το παιδί έχει την ευκαιρία να κατανοήσει τον κόσμο, να αλληλοεπιδράσει με τους άλλους γύρω του με κοινωνικό τρόπο, να εκφραστεί , να αναπαραστήσει τις σκέψεις και τις ιδέες του, να ελέγξει τα συναισθήματά του, να αναπτύξει την ικανότητα συμβολισμού, την φαντασία και δημιουργικότητά του. Γι’ αυτό και επιλέξαμε για κεντρικό θέμα της πτυχιακής εργασίας μας το παιχνίδι. Θέλαμε να ξετυλίξουμε αυτό το κουβάρι και να επισημάνουμε τη φύση του την αξία του την συμβολή στην ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων αλλά και τη συμβολή που έχει ο/η παιδαγωγός καθώς και ο γονέας μέσα στο παιχνίδι. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την επιβλέπων καθηγήτρια μας Τζουρμανά Ευαγγελία για τις συμβουλές της, την συμπαράσταση της και τις ώρες που μας αφιέρωσε.el
heal.advisorNameΤζουρμανά, Ευαγγελίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages112-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons